يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 50322
منبع : خبرگزاری مهر
با ۱۰ ورزشکار؛

تیم تکواندوی قم عازم مسابقات نونهالان پسر کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم تکواندوی قم با ترکیب ۱۰ ورزشکار عازم مسابقات نونهالان پسر کشور شد.
تیم تکواندوی قم عازم مسابقات نونهالان پسر کشور شد
تیم تکواندوی قم عازم مسابقات نونهالان پسر کشور شد
به گزارش قم نیوز، تکواندوکاران نونهال پسر قم در اولین رویداد مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندور در رده‌های سنی پایه امروز یکشنبه عازم تهران شدند تا شانس خود را برای کسب مدال از این رقابت‌ها آزمایش کنند.

ترکیب تیم اعزامی از استان قم به مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان پسر کشور در حالی مشخص شده است که تیم تکواندوی قم با هدایت محمدرضا رجبی به دنبال کسب موفقیت در این مسابقات معتبر است.

در این پیکارها برای تیم تکواندوی قم در وزن اول حمیدرضا مرادی، در وزن دوم کیوان کاظمی، در وزن سوم، محمد حسن نائیه، در وزن چهارم حامد رضایی و در وزن پنجم کامران کاظمی به میدان می‌روند.

همچنین در وزن ششم این رقابت‌ها یاسین آقازیارتی، در وزن هفتم محمد امین سیمین، در وزن هشتم سجاد سالمی، در وزن نهم محمد جواد عبداللهی و در وزن دهم محمد سعادت دیگر تکواندوکاران اعزامی از قم به این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

مصطفی طاهری، ناصر قره لر، روح الله داود آبادی داوران این مسابقات از استان قم هستند و مدیریت فنی تیم تکواندوی قم نیز بر عهده بیژن مقانلو است که پیش از این هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان در المپیک ریو را بر عهده داشت.

این در حالی است که بیژن مقانلو مدتی است برای تمرین دادن تکواندوکاران جوان به قم سفر می‌کند و تعامل وی با هیئت تکواندوی استان قم، برای آینده و رشد تکواندوی قم مثبت ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5fbs.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما