جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 50486
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم

دومین انتخابات شورای مرکزی کانون های دانشجویی استان قم برگزار شد

قم نيوز : به گزارش قم نیوز، با توجه به تشکیل مجمع کانون های دانشجویی هلال احمر انتخابات شورای مرکزی کانون های دانشجویی در استان قم برگزار شد.
دومین انتخابات شورای مرکزی کانون های دانشجویی استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز؛ مجمع استانی دبیران کانون ها دانشجویی متشکل از تمام دبیران کانون های دانشجویی قم برگزار شد و در این مجمع دبیران کاندیدا در شورای استانی به توضیح در مورد رزومه فعالیت ها و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند و پنج نفر به عنوان دبیر انتخاب شدند.

در این جلسه مجمع استانی دبیران کانون های دانشجویی استان قم برگزار و ضمن هم اندیشی، اعضای شورای مرکزی مجمع استانی با حضور مدیر عامل جمعیت؛ معاون امور جوانان و کارشناس کانونهای دانشجویی و سایر مسولین هلال احمر انتخاب شدند.

محمد قادری از برپایی مجمع استانی دبیران کانون های دانشجویی، با دعوت از دبیردانشگاه های استان برای انتخاب شورای مرکزی کانون های دانشجویی در مرکز امور جوانان خبر داد و به اشاره به وظایف مجمع استانی تصریح کرد: شرکت درجلسات مجمع، انتخاب اعضای شورای مرکزی دبیران کانون های دانشجویی استان از طریق برگزاری انتخابات، استماع گزارش دوره ای شورای مرکزی استان که توسط دبیر شورا و یا یکی از اعضای شورا ارائه می شود، ارائه طرح ها و پیشنهادات شورای مرکزی استان و تشکیل هر ۲ جلسه در از وظایف این مجمع است.

وی با بیان اهداف مجمع افزود: تحقق یکی از اهداف استراتژی YES مبنی برتقویت نقش جوانان به عنوان مدیران آینده، حصول اطمینان از مشارکت جوانان در تصمیم گیری در کلیه سطوح مدیریت، تقویت نقش مدیریت جوانان درارتباط با تبیین سیاست ها و خط مشی های سازمان، نقش مدیریت جوانان در رویارویی باچالش های عصر معاصر، ایجاد نظام همفکری یکپارچه در ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و فعالیت های سازمان و هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت کانون های دانشجویی از اهداف تشکیل مجامع استانی است.

کارشناس امور دانشجویی قم اضافه کرد: بهره مندی از توانمندی ها، ایده ها و اندیشه های نو اعضای کانون های دانشجویی، تجزیه و تحلیل برنامه ها وفعالیت های سازمان و اتخاذ عالی ترین و مناسب ترین تصمیم، تجزیه و تحلیل وسازماندهی اطلاعات علمی موجود در حوزه جوانان به منظورتقویت حوزه های مطالعاتی از دیگر اهداف تشکیل مجامع استانی جوانان است.

در ادامه جلسه، با ارائه ی فرم درخواست عضویت شورای مرکزی مجمع استانی به دبیران، افراد متقاضی کاندید مشخص شدند، و هر یک از کاندیداها با تشریح فعالیت های خود در کانون های دانشجویی را به سایر دبیران گزارش ارائه کرده و برنامه های آتی خود را در صورت کسب آرا اکثریت تبیین کردند.

در نهایت اعضای مجمع، منتخبین خود را در تعرفه های انتخاباتی مشخص کرده و داخل صندق انداختند که با شمارش آراء اعضای شورای مرکزی کانون های دانشجویی استان قم مشخص شدند.

بر همین اساس، مهدی فرهادی، رضوان حقیقت نژاد، محمد جواد معارف وند ، سمیه محمد نژاد و عباس مهرعلی به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین عاصی و هانیه اکبری به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی مجمع استانی کانون های دانشجویی قم انتخاب شدند

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcce0qp.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما