پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 50499
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد

تلاش 12 كاتاروي قم براي قهرماني كشور و سهميه تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از تلاش و رقابت 12 كاتاروي قم براي كسب مدال از پيكارهاي كاتا جودو قهرماني كشور خبر داد.
تلاش 12 كاتاروي قم براي قهرماني كشور و سهميه تيم ملي
تلاش 12 كاتاروي قم براي قهرماني كشور و سهميه تيم ملي

رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد
تلاش 12 كاتاروي قم براي قهرماني كشور و سهميه تيم ملي
رئيس هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از تلاش و رقابت 12 كاتاروي قم براي كسب مدال از پيكارهاي كاتا جودو قهرماني كشور خبر داد.

به گزارش قم نیوز، مجید متقی امروز اظهار کرد: کاتا همواره رشته‌ای موفق و مدال‌آور برای ورزش قم و خانواده بزرگ هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش بوده و قطعا امسال نیز با حضور چهره‌های جوان و با استعداد در کنار کاتاروهای پرافتخار، با تجربه و عنوان‌دار این رشته شاهد موفقیت کاتای قم در مسابقات کشوری خواهیم بود.

وی ادامه داد: کسب مدال‌های متنوع طلا، نقره و برنز از پیکارهای کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی کاتا جودو موجب شده تا قم یکی از بهترین و شاخص‌ترین استان‌ها در این رشته باشد و با انگیزه تداوم همین روند، 12 کاتاروی قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با اشاره به آغاز مسابقات قهرمانی کاتا جودو کشور از روز جمعه شانزدهم تیر ماه، خاطرنشان کرد: فدراسیون میزبانی این دوره از رقابت‌ها را به هیأت‌ مرکزی سپرده و مسابقات با حضور برترین‌های کشور در پنج فرم به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارهای کاتا جودو قهرمانی کشور در حالی به میدان می‌روند که مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی ایران در رده سنی بالای 18 سال برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات برون‌مرزی سال جای را دارد و به همین دلیل از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

متقی با بیان اینکه مسابقات این دوره در پنج فرم ناگه نو کاتا، کیمه نو کاتا، گوشین جوتسو کاتا و جونو کاتا برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شرایطی که هر یک از شرکت کنندگان مجاز به رقابت در یک فرم کاتا هستند، تیم هیأت‌ قم متشکل از 12 کاتارو در هر پنج فرم به میدان می‌رود.

وی افزود: با تصمیم کمیته کاتای هیأت‌ قم که مسوولیت آن را محمدحسن سالاری قهرمان آسیا و جهان بر عهده دارد، نفرات برتر کاتا جودو قم برای حضور در کاتای قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که در ناگه نو کاتا محمدجواد بشارتی‌نیا و مجتبی اسماعیل‌پور نماینده قم هستند.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: در کاتا مه‌نو کاتا مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی، در کیمه نو کاتا  سیدعلی میرسپاسی و محسن قاسم‌لو، در جونو کاتا سعید ایمانی  و مهدی محققی و در گوشین جوتسو کاتا زوج مصطفی قانع و محمد احسن به همراه زوج محمدرضا صحرایی و محمدحسن سالاری برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی با حریفان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcgyt9n.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما