يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 50613
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد

تولید آثار فاخر هنری با استفاده از ظرفیت هدفمند هنرمندان در دهه کرامت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: ظرفیت هدفمند هنرمندان حاضر در کارگاه هنری آستان حضرت معصومه و کمپین تبلیغاتی شاد باشیم، به واسطه تعامل و مشاوره و مشاهده سلائق مختلف و ذوق‌های هنری متعدد موجب شده است آثار هنری فاخری تولید شود.
تولید آثار فاخر هنری با استفاده از ظرفیت هدفمند هنرمندان در دهه کرامت
تولید آثار فاخر هنری با استفاده از ظرفیت هدفمند هنرمندان در دهه کرامت
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام اسماعیل حسینی مقدم در حاشیه بازدید از کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» گفت: سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبین قرار گرفته است و می‌توان در قالب هنر و برپایی چنین کارگاه‌هایی به نهادینه کردن اصول زندگی اسلامی و قرآنی به اهداف حقیقی نزدیک شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: اگر مفاهیم دینی به جامعه با زبان هنر و در قالب تصاویر فاخر هنری انتقال داده شود هم ماندگاری و هم گستردگی آن بیشتر خواهد شد و هم بازخورد آن که بیداری مخاطبین است مضاعف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ذوق زیبای هنری با خلق آثار بسیار ارزشمند که برگرفته از دهه کرامت و سخنان امام رضا علیه السلام است حقیقتاً کار ارزنده و بزرگی است که خلاء آن احساس می‌شد که بحمدالله با همکاری آستان مقدس حرم بانوی کرامت، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در این کارگاه در حال انجام است.

حجت الاسلام حسینی مقدم در ادامه گفت: باید از ابتکار آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سازمان اوقاف و امور خیریه و زیباسازی شهرداری تهران تشکر کرد و این امر جای قدردانی دارد و موجب شده است کشور در مسیر برکات سازنده این امر فرهنگی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: ظرفیت هدفمند هنرمندان حاضر در این کارگاه و کمپین تبلیغاتی شاد باشیم، به واسطه تعامل و مشاوره و مشاهده سلائق مختلف و ذوق‌های هنری متعدد موجی شده است آثار هنری فاخری تولید شود و به پویایی کارگاه کمک کند و آثاری غنی خلق شود و برکات آن همانند چشمه جاری شامل کل جامعه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexp8n.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما