شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۳
کد مطلب : 51523
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم خبر داد

رقابت رکاب‌زنان قم در مسابقات کوهستان قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم گفت: رکاب‌زنان قم در رقابت‌های رشته کوهستان دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
رقابت رکاب‌زنان قم در مسابقات کوهستان قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی در قم، اظهار کرد: مسوولیت برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان کشور بر عهده سازمان لیگ فدراسیون است و این دوره از رقابت‌ها به میزبانی هیأت‌ چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بخش‌نامه این مسابقات، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کوهستان دوچرخه‌سواری ایران در هر دو بخش مردان و بانوان با حضور رکاب‌زنان متخصص رشته‌های دان‌هیل و کراس‌کانتری برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم بیان کرد: این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و رکاب‌زنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به حضور در پیکارهای رده سنی جوانان این دوره از مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های رده سنی جوانان در رشته کراس‌کانتری به انجام می‌رسد، خاطرنشان کرد: رشته دان‌هیل فقط ویژه رده سنی بزرگسالان است و سهمیه هر استان در بخش مردان شامل سه رکاب‌زن رشته کراس‌کانتری رده بزرگسالان، دو دوچرخه‌سوار جوان و دو رکاب‌زن دانه‌یل بزرگسالان به همراه یک مربی و یک سرپرست است.

حججی با بیان اینکه سهمیه بانوان نیز شامل دو نفر بزرگسال و دو نفر جوان در رشته کراس کانتری است، افزود: رکاب‌زنان حاضر در این دوره از رقابت‌ها موظف به رعایت تمامی قوانین و آئین‌نامه‌های مسابقات UCI و فدراسیون دوچرخه‌سواری در رشته های XC و DH هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی رکاب‌زنان اعزامی قم لوازم ایمنی استاندارد UCI برای شرکت در مسابقات را به همراه دارند، خاطرنشان کرد: امتیازات کسب شده برای مجموع تیمی آقایان شامل دو نفر در رشته کراس‌کانتری بزرگسالان و یک نفر در کراس‌کانتری جوانان به همراه یک نفر دان‌هیل و در بخش بانوان یک نفر بزرگسالان و یک نفر جوانان است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmtdt.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما