دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 51656
منبع : خبرگزاری فارس
16 مرداد در هفته نخست ليگ آزادگان

صباي قم ميهمان آلومينيوم اراك شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در ميهماني آلومینیوم اراك به ميدان مي‌رود.
صباي قم ميهمان آلومينيوم اراك شد
صباي قم ميهمان آلومينيوم اراك شد
به گزارش قم نیوز، کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برنامه هفته نخست از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را در حالی اعلام کرد که طبق برنامه تیم فوتبال صبای قم در میهمانی تیم آلومینیوم اراک به میدان می‌رود.

بر این اساس دیدارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ آزادگان روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه در 9 شهر اراک، انزلی، تهران، تبریز، بابل، شیراز، بوشهر، سیرجان و مسجد سلیمان برگزار می‌شود و نماینده فوتبال قم که بعد از 13 سال به دسته اول بازگشته در گام نخست در میهمانی ‏ آلومینیوم اراک بازی می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم اراک از هفته نخست لیگ آزادگان از ساعت 18 روز دوشنبه شانزدهم مرداد در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک در حالی برگزار می‌شود که صبای قم به تازگی از این هفته تمرینات خود را آغاز کرده و هنوز در هیچ مسابقه تدارکاتی به میدان نرفته است.

این در حالی است که مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، مسوولیت سرمربیگری این تیم را به سهراب بختیاری‌زاده سپرده‌اند و وی که سابقه سال‌ها عضویت در تیم‌های مطرح فوتبال ایران، تیم ملی، بازی‌های جام جهانی 2006 آلمان و تیم صبای قم را دارد با امید به بازگرداندن صبا به لیگ برتر هدایت این تیم را عهده‌دار شده است.

صبای قم در حالی گام به این دیدار می‌گذارد که هنوز اسامی بازیکنان این تیم مشخص نشده است و تمرینات نماینده فوتبال قم نیز این روزها در تهران پیگیری می‌شود تا شاگردان سهراب بختیاری‌زاده، گام نخست از لیگ جدید فوتبال جام آزادگان را در میهمانی تیم آلومینیوم اراک بردارند.

 

برنامه هفته نخست لیگ آزادگان در روز دوشنبه 16 مرداد 96:

آلومینیوم اراک - صبای قم‎ ‎ساعت 18 ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
ملوان بندرانزلی – آینده سازان برق جدید شیراز ساعت 18 ورزشگاه تختی انزلی
راه‌آهن تهران - شهرداری ماهشهر ساعت 18
شهرداری تبریز - مس کرمان ساعت 18
خونه به خونه مازندران - مس رفسنجان ساعت  18
فجرسپاسی شیراز- بادران تهران ساعت 18
ایران جوان بوشهر - نساجی مازندران ساعت 20 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
گل‌گهر سیرجان -اکسین البرز ساعت 19:45 ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان
نفت مسجد سلیمان _ ماشین‌ سازی تبریز ساعت 20:30 ورزشگاه شهید محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcceeqp.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما