شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب : 51823
منبع : خبرگزاری فارس
هفته ششم لیگ برتر فوتسال

آتلیه‌طهران قم در خانه برابر حفاری اهواز متوقف شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در سومین دیدار خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر حفاری اهواز تن به تساوی داد.
آتلیه‌طهران قم در خانه برابر حفاری اهواز متوقف شد
آتلیه‌طهران قم در خانه برابر حفاری اهواز متوقف شد

به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز از هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقایسه با سایر بازی‌ها زودتر برگزار شد و در حضور قمی‌های طرفدار آتلیه‌طهران قم با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته ششم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سومین بازی خانگی این فصل خود را برابر یکی از تیم‌های مطرح و با سابقه لیگ یعنی حفاری اهواز انجام داد و با تساوی سه بر سه از میدان خارج شد.

این دیدار در مجموع یکی از بازی‌های جذاب، تماشایی، پر هیجان، سرعتی، تکنیکی و همراه با مدل‌های متنوع تاکتیکی از سوی دو تیم بود که در مجموع 6 گل داشت و سهم هر تیم سه گل بود تا با تقسیم امتیازها‌، فاصله یک امتیازی بین دو تیم در جدول لیگ برتر باقی بماند.

آتلیه‌طهران قم در این دیدار شروع بهتری نسبت به تیم حفاری اهواز داشت و دقیقه دوم توسط روح‌الله ایثاری به گل نخست دست یافت، ضمن اینکه گل دوم را در اواسط نیمه نخست توسط سعید قلندری به دست آورد، اما یک گل از شهاب طالبی در فاصله هفت ثانیه به پایان نیمه نخست، این نیمه را دو بر یک به سود آتلیه‌طهران قم رقم زد.

در نیمه دوم این دیدار که در حضور نزدیک به 1500 تماشاگر قمی حاضر در سالن شهید حیدریان قم جریان داشت، تیم حفاری اهواز عملکرد بهتری نسبت به تیم آتلیه‌طهران قم ارائه کرد و دو بار متوالی دروازه میزبان را گشود تا بازی دو بر صفر باخته را به برتری سه بر دو تبدیل کند.

اما تیم آتلیه‌طهران قم در لحظات پایانی با تیزهوشی سعید قلندری بهترین بازیکن خود به گل تساوی دست یافت و بدین‌ترتیب شاگردان سیدوحید غیاثی که در بازی‌های خانگی قبل مقابل فرش‌آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس به برتری رسیده‌ بودند و با توجه به یک تساوی برابر پارسیان شهر قدس و شکست مقابل مس سونگون از چهار بازی هفت امتیاز داشتند، با تساوی سه بر سه برابر حفاری اهواز، هشت امتیازی شده و در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ نوزدهم جایگاه خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipvaw.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما