شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 51850
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم خبر داد:

اجراي طرح تاكسي‌ اينترنتي و تلفن همراه تاكسي در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم از اجراي آزمايشي طرح تاكسي‌هاي اينترنتي يا تلفن همراه تاكسي در قم از اول شهريور ماه امسال خبر داد.
اجراي طرح تاكسي‌ اينترنتي و تلفن همراه تاكسي در قم
اجراي طرح تاكسي‌ اينترنتي و تلفن همراه تاكسي در قم
به گزارش قم نيوز، مرتضي عزتي با اشاره به طرح تاكسي‌هاي اينترنتي يا موبايل تاكسي، اظهار كرد: نرم‌افزارهاي اينترنتي براي جا به جايي مسافران و خدمات‌رساني در زمان كمتر با  كيفيت بهتر در عرصه حمل و نقل وارد شده است.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به اين امر سازمان تاكسيراني با بررسي‌ها و پيگيري‌هاي انجام شده شركت‌هاي واجد شرايط را از نظر فني شناسايي كرده و شركت‌هاي حمل و نقل تحت نظارت سازمان تاكسيراني به آنها معرفي شدند و در آينده‌اي نزديك خدمات اينترنتي به صورت آزمايشي از سوي شركت‌هاي حمل و نقل شروع مي‌شود.

مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم از اجراي آزمايشي طرح تاكسي‌هاي اينترنتي يا موبايل تاكسي شهروندان و رانندگان از اول شهريور امسال خبر داد و افزود: در دوران آزمايشي نواقص و كاستي‌هاي طرح احصا و برطرف مي‌شود تا به صورت دائم خدمات اينترنتي به شهروندان ارائه شود.

عزتی خاطرنشان كرد: هدف اين طرح سرعت در ارائه خدمات است به محض اينكه شهروند اپليكيشن را انتخاب مي‌كنند خودرو در اسرع وقت در مكان حاضر مي‌شود.

وی با بيان اينكه 6 هزار تاكسي در سطح شهر وجود دارد، گفت: اين تعداد شامل 2 هزار و 300 تاكسي خطي، 2 هزار و 400 تاكسي گردشي و هزار دستگاه تاكسي بيسيم است باقيمانده تاكسي‌ها بين قم و شهرهاي اقماري تردد دارند.

مديرعامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم يادآور شد: حدود 17 گشت بازرسي تاكسي‌ها در سطح شهر در قالب خودرو و موتور فعال است و 20 نفر بازرس نسبت به كنترل و نظارت تاكسي‌هاي سطح شهر فعاليت دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuvaw.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما