سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 54117
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير عامل سازمان تاكسيراني خبر داد:

ساماندهي بيش از 2 هزار و 500 خودرو ويژه سرويس مدارس

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم از ساماندهي بيش از 2 هزار و 500 خودرو براي سرويس‌دهي به 20 هزار دانش‌آموز خبر داد.
ساماندهي بيش از 2 هزار و 500 خودرو ويژه سرويس مدارس
ساماندهي بيش از 2 هزار و 500 خودرو ويژه سرويس مدارس
به گزارش قم نیوز مرتضي عزتي با اشاره به آغاز ساماندهي سرويس‌هاي مدارس از سوي سازمان تاكسيراني از سال 88 اظهار كرد: اين برنامه با حدود 700خودرو آغاز شد ولي هر سال استقبال شهروندان و نوع خدمات سازمان تاكسيراني افزايش پيدا كرده است.

وي خاطرنشان كرد: سال گذشته 15 هزار و 480 نفر دانش‌آموز در قالب 160 مدرسه با حدود 2 هزار خودرو سرويس‌دهي شدند.

مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم از ساماندهي بيش از 2 هزار و 500 خودرو براي 20 هزار نفر دانش‌آموز در قالب 200 مدرسه براي سال تحصيلي 97ـ96 خبر داد و افزود: دانش‌آموزان سال‌هاي گذشته در روز اول مهر تنها در هنگام برگشت سرويس‌دهي مي‌شدند ولي امسال 80 درصد سرويس‌ها در اين روز از صبح به دانش‌آموزان سرويس‌دهي كردند.

وي خاطرنشان كرد: در بحث سرويس مدرسه 10 شركت حمل و نقلي در نظارت سازمان تاكسيراني فعاليت دارند.

عزتي عنوان كرد: آيين‌نامه دانش‌آموزي وظيفه هر ارگاني را در زمينه سرويس مدارس مشخص كرده يعني اداره‌كل آموزش و پرورش به عنوان كارفرما و سازمان تاكسيراني با شركت‌هاي حمل و نقل به عنوان پيمانكار اين كار را بايد انجام دهند.

وي با اشاره به بحث نظارت بر سرويس‌هاي مدارس گفت: شركت‌ها گشت‌هاي سيار و ثابت براي كنترل دارند ولي به دليل آنكه برخي از مدارس دو شيفت هستند انتظار و تقاضا از اوليا اين است كه در اين زمينه به آموزش و پرورش، اولياي مدرسه و سازمان تاكسيراني در بحث نظارت كمك كنند و دانش‌آموزان را آموزش دهند.

مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم ادامه داد: دانش‌آموزان ضمن رعايت مسائل داخل سرويس به حركات و رفتارهاي راننده كنترل داشته باشند و والدين در زمينه مسائلي كه داخل سرويس مطرح مي‌شود از فرزندانشان سؤال كنند و در صورت اطلاع از مورد خاص به اطلاع اولياي مدرسه يا واحد امور مدارس سازمان تاكسيراني برسانند.

وي خاطرنشان كرد: اگر چنين نظارتي از سوي اوليا، دانش‌آموزان، مدرسه و تاكسيراني انجام شود مشكلات به حداقل مي‌رسد.

عزتي يادآور شد: مانور سرويس مدارس روز اول مهر در مدرسه حضرت زهرا واقع در خيابان 24 متري مطهري برگزار شد كه تمام سرويس‌ها به صورت نمادين سرويس‌دهي شدند و تذكرات لازم به آنها ارائه شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqznm.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما