يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 51893
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد

همكاري پارك علم و فن آوري و شهرك‌هاي صنعتي قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم بر ضرورت تعامل و همكاري بيشتر در راستاي تقويت واحدهاي صنعتي دانش بنيان تاكيد كرد.
همكاري پارك علم و فن آوري و شهرك‌هاي صنعتي قم
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد در دیدار رئیس پارک علم و فن آوری قم که در آستانه روز بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک انجام شد اظهار کرد: پارک علم و فناوری در استان قم توانسته است در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی و از سوی دیگر برقراری تعامل سازنده بین مراکز علمی و صنعتی نقشی مهم ایفا کند.

وی تقویت همکاری‌های بدنه کارشناسی شرکت شهرک‌های صنعتی با پارک را خواستار شد و گفت: ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی متخصصان جوان قمی می‌تواند برای برون رفت واحدهای تولیدی از مشکلات و نواقص امر تولید و حتی ورود واحدهای صنعتی و تولیدی به تجاری سازی محصولات جدید و مورد نیاز کشور راهگشا باشد.

طیبی‌نژاد ایجاد صندوق حمایت از ایده‌های جسورانه در شرکت شهرک‌های صنعتی را نیز در راستای تعامل و نزدیکی بیشتر این شرکت با فعالان فناور در استان ارزیابی کرد و گفت: این صندوق می‌تواند با ایجاد دفتر در پارک علم و فن آوری نسبت به عملیاتی کردن ایده‌های خلاقانه و مورد تایید این پارک اقدام و در نهایت برای تجاری سازی‌های آن گام‌های موثر و عملی بردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم همچنین حضور فعالانه پارک علم وفن آوری در سطح شهرک‌های صنعتی به‌عنوان یکی از خاستگاه‌های اصلی در به‌کارگیری ایده‌های نو و خلاقانه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شهرک‌های صنعتی قم و به ویژه شهرک صنعتی آی تی قم ظرفیت حضور دفتر نمایندگی این پارک را دارد و می‌توان برای استقرار مراکز علمی و تجاری سازی ایده‌های خلاقانه به ویژه در حوزه علوم انسانی و اسلامی در این راستا برنامه ریزی اجرایی صورت داد.

حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم نیز در این دیدار با استقبال از تقویت تعاملات سازنده با شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: خوشبختانه جوانان خلاق و متخصص قمی به ویژه توانسته‌اند نسبت به ارائه و فعال کردن ایده‌های خلاقانه و فن آورانه خود اقدام کنند ولی این ما هستیم که باید زمینه همکاری و تعال ایشان با مراکز صنعتی و تولید را برای تجاری سازی آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmcdt.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما