دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 52307
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پاياني مرحله گروهي ليگ فوتسال نوجوانان

انصار جشنواره گل به راه انداخت / آتليه و آرش قم قهرمان نيم‌فصل شدند

قم نيوز : قم نیوز: هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌هاي فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي استان قم با پيروزي پرگل انصار و صدرنشيني آتليه‌طهران و آرش در گروه‌هاي اول و دوم به انجام رسيد.
انصار جشنواره گل به راه انداخت / آتليه و آرش قم قهرمان نيم‌فصل شدند
انصار جشنواره گل به راه انداخت / آتليه و آرش قم قهرمان نيم‌فصل شدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که بازی‌های فصل جاری لیگ فوتسال نوجوانان قم با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، کمیته فوتسال قم برای انجام چهار بازی از هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده بود و در این چهار بازی 25 گل به ثمر رسید و بهترین نتیجه هفته را انصار با پیروزی 9 بر 1 به دست آورد.

در هفته پنجم و پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم، تیم ذاکر در جدال با منتظران به برتری سه بر یک دست یافت، دیداری که در آن سعید فرهاد، رضا غفاریان‌پور و محمد بیات برای ذاکر و حسین فهیمی برای منتظران گلزنی کردند.

تیم آرش‌نوین ایرانیان نتیجه بسیار خوبی در جدال با نبرد کسب کرد و در مقابل این تیم به برتری قاطع پنج بر یک رسید، در حالی که هادی میرزایی، حسین اسلامی(دو گل) و مهدی مردی(دو گل) برای آرش‌نوین ایرانیان و امیرحسین خوش لهجه یک گل برای نبرد زدند.

تیم انصار بهترین نتیجه هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی لیگ فوتسال نوجوانان قم را در جدال با اعتماد ملی کسب کرد و این تیم را 9 بر یک در هم کوبید، دیداری که در آن مهدی ساریج‌لو (سه گل)، محسن بیات (دو گل)، علی چهرقانی(دو گل)، امیرحسین موسوی‌جلال و سیدمهدی حسینی برای انصار گل زدند و تک گل تیم اعتماد ملی را محمدامین حاجی‌پوستی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته فوتسالیست‌های تیم مهدی‌یار به مصاف مرصاد رفتند و با پنج گل حریف خود را شکست دادند، دیداری که در آن محمدجواد امیرانی (دو گل)، امیررضا حسن‌نژاد (دو گل) و رسول نجفی یک گل برای مهدیار به ثمر رساندند تا سه امتیاز به این تیم برسد.

با این نتایج در گروه نخست تیم آتلیه‌طهران از چهار بازی با 12 امتیاز صدرنشین است، مهدی‌یار از پنج بازی با 9 امتیاز در مکان دوم جای دارد، شهید رئیس کرمی از چهار بازی با هفت امتیاز سوم است، الوند با پنج، المپیاد با سه و مرصاد با یک امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم هستند.

در گروه دوم تیم آرش‌نوین ایرانیان با کسب 12 امتیاز از پنج بازی جایگاه نخست را در اختیار دارد، تیم ذاکر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است، انصار با 10 امتیاز به رتبه سوم رسیده، منتظران با هفت امتیاز و تیم‌های نبرد و اعتماد ملی هر کدام با یک امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم این گروه جای دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguw9n.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما