شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : 52501
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

60 مدرسه پذيراي اسكان زائران در قم

پذيرش اينترنتي اسكان فرهنگيان در 10 مدرسه
قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره تعاون و امور رفاهي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از پذيرايي از زائران در 60 مدرسه در قم خبر داد.
60 مدرسه پذيراي اسكان زائران در قم/پذيرش اينترنتي اسكان فرهنگيان در 10 مدرسه
60 مدرسه پذيراي اسكان زائران در قم/پذيرش اينترنتي اسكان فرهنگيان در 10 مدرسه
به گزارش قم نیوز، حسن عبداللهی مهر امروز با اشاره به شرایط اسکان فرهنگیان اظهار کرد: 60 مدرسه در نواحی چهارگانه وجود دارد و در هر مدرسه به طور میانگین 10 کلاس تعیین شده بنابراین در مجموع 600 اتاق دارای امکانات تلویزیون، یخچال و فرش است.

وی خاطرنشان کرد: مکان‌ها برای پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه(س) و نمازگزاران مسجد جمکران آماده شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به ستاد اسکان فرهنگیان گفت: ستاد اسکان اصلی در خیابان ساحلی بین کوچه 23 و 25 از ساعت 7:30 تا 30 دقیقه بامداد پذیرای زائران است.

وی یادآور شد: در مبادی ورودی و خیابان‌های اصلی از طریق بنرهای هدایت مسیر به مسافران اطلاع‌رسانی شده است؛ همین طور از طریق بخشنامه در کل کشور اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

عبداللهی مهر عنوان کرد: از طریق بخشنامه و سامانه روابط عمومی وزارتخانه به تمام فرهنگیان اطلاع‌رسانی شده تا بدانند برای اقامت و اسکان خود چه اقدامی انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در 10 مدرسه به صورت اینترنتی پذیرش می‌شوند گفت: با پذیرش اینترنتی مسافران از مبدأ به صورت اینترنتی مقصد خود را انتخاب می‌کنند و نیازی نیست به ستاد اصلی اسکان مراجعه کنند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان استان قم یادآور شد: استان قم در زمینه اسکان اینترنتی جزء سه استان برتر کشور است که بیشترین تعداد مدرسه و کلاس را به طور اینترنتی در این طرح قرار داده است.

وی با بیان اینکه قم محور مواصلاتی بیشتر استان‌های کشور است گفت: بیشتر مسافران که از شمال به جنوب و غرب به شرق عبور می‌کنند در قم توقف دارند باید اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشیم تا ضریب ماندگاری مسافر در استان قم افزایش پیدا کند. گردشگری با رویکرد دینی، اعتقادی و مذهبی می‌تواند زمینه اشتغال و کارآفرینی را در استان قم ایجاد کند.

عبداللهی مهر خاطرنشان کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان از 25 خرداد آغاز شده و بیشترین حجم ورود زائر در دهه کرامت  وجود داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccspqp.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما