پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 52742
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

گسترش منطقه پردیسان خارج از انتظار بود

طراحی شهری خیابان‌های آذر و چهارمردان
قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در حالی که براساس سرشماری سال 95 در برخی از مناطق شهر قم کاهش جمعیت را شاهد بودیم، منطقه پردیسان خارج از انتظار گسترش پیدا کرد.
گسترش منطقه پردیسان خارج از انتظار بود/طراحی شهری خیابان‌های آذر و چهارمردان
گسترش منطقه پردیسان خارج از انتظار بود/طراحی شهری خیابان‌های آذر و چهارمردان
به گزارش قم نیوز، حسن صبوری امروز با اشاره به طرح بهسازی محور تاریخی شهر قم اظهار کرد: یک محور تاریخی در این شهر پیش بینی شده است که از بیت تاریخی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و بناهای تاریخی، بیوت مراجع عظام تقلید و امامزادگان در مسیر محور تاریخی شهر قم قرار دارند.

وی ادامه داد: بهسازی محور تاریخی شهر قم در دستور کار است و کف سازی این محور را اداره کل راه و شهرسازی استان قم بر عهده گرفته است. مناقصه کف سازی محور تاریخی شهر قم در آینده نزدیک برگزار می شود و دستگاه‌های مختلف استان برای بهسازی این محور تلاش خواهند کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: طرح تفصیلی مناطق هفت گانه شهر قم تصویب شد، پیش از این هم طرح تفصیلی منطقه پردیسان قم به تصویب رسیده بود.

صبوری با اشاره به ممنوعیت اجرای نماهای رومی در شهر قم اظهار کرد: اساسنامه سیما و منظر این شهر به تصویب رسیده و در این راستا اجرای نماهای رومی در شهر قم ممنوع شده است.

وی ادامه داد: شهرداری قم همکاری خوبی با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته است و طراحی شهری خیابان‌های چهارمردان و آذر را در دستور کار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: در حالی که براساس سرشماری سال 95 در برخی از مناطق شهر قم کاهش جمعیت را شاهد بودیم، منطقه پردیسان خارج از انتظار گسترش پیدا کرد، خدماتی که به این منطقه ارائه می‌شود، گاهی اوقات بیش از خدمات ارائه شده به برخی از مناطق قدیمی شهر قم همچون خیابان چهارمردان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احداث یک سری از بلوارها و معابر جدید را در منطقه پردیسان در دستور کار داریم و شهرداری قم باید بیش از پیش به این منطقه توجه کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8aei.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما