?>?> اختصاص سه میلیارد تومان برای اجرای پروژه کف‌سازی محور تاریخی قم | قم نیوز
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 52934
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد

اختصاص سه میلیارد تومان برای اجرای پروژه کف‌سازی محور تاریخی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: برای اجرای پروژه‌ کف سازی در محور تاریخی شهر قم سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.
اختصاص سه میلیارد تومان برای اجرای پروژه کف‌سازی محور تاریخی قم
اختصاص سه میلیارد تومان برای اجرای پروژه کف‌سازی محور تاریخی قم

به گزارش قم نیوز، حسن صبوری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه ایثار در جمع خبرنگاران با اشاره به مساحت این درمانگاه اظهار کرد: درمانگاه ایثار 800 مترمربع مساحت دارد و برای احداث این درمانگاه 870 میلیون تومان اعتبار صرف شد و درمانگاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین امروز درمانگاه امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن(ع) با مساحت 800 مترمربع و اعتبار 870 میلیون تومان به بهره برداری رسید، کار احداث این درمانگاه حدود دو سال به طول انجامید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: مراسم کلنگ زنی درمانگاه امام علی النقی(ع) در حاشیه شهر قم امروز برگزار شد، احداث این پروژه با اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران است و امیدواریم که درمانگاه امام علی النقی(ع) در طول یک سال ساخته شود.

صبوری با اشاره به وضعیت بافت تاریخی شهر قم اظهار کرد: در این بافت یک محور تاریخی تعریف شده است که از بیت امام خمینی(ره) شروع می‌شود و پس از عبور از گذرخان، محله عشقلی، شاه حمزه و در نهایت به چهل اختران می‌رسد و کلنگ زنی پروژه کف‌سازی محور تاریخی شهر قم امروز انجام شد.

وی ادامه داد: مدت اجرای پروژه‌ کف سازی در محور تاریخی شهر قم سه ماهه است و برای این پروژه قطعات مختلف تعریف شده است، برای اجرای پروژه‌ کف سازی در محور تاریخی شهر قم سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: با مشارکت شهرداری قم کف‌سازی و جداره سازی محور تاریخی شهر قم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcc0oqp.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما