پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 52757
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم عنوان کرد

جمع‌آوری بیش از 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: در سال 95 بیش از 31 میلیارد و 300 میلیون تومان و در پنج ماه نخست سال جاری نزدیک به 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.
جمع‌آوری بیش از 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی
جمع‌آوری بیش از 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی
به گزارش قم نیوز، اکبر میرشکار در مراسم تجلیل از خیرین کمیته امداد امام خمینی استان قم که در مجتمع فرهنگی آموزشی حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 140 هزار مشترک خانگی و 18 هزار حامی ایتام با اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان ارتباط دارند، اضافه کرد: در سال 95 بیش از 31 میلیارد و 300 میلیون تومان و در پنج ماه نخست سال جاری نزدیک به 13 میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه محل‌های دریافت و هزینه‌کرد مشارکت‌های مردمی مشخص است، اضافه کرد: هر هفته نزدیک به 400 نفر محرومان سراسر کشور در مجتمع آموزشی و فرهنگی حضرت معصومه(س) گردهم می‌آیند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه دو هزار و 600 نفر در سال گذشته به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر سال جاری نیز نزدیک به 600 نفر به مشهد مقدس و عتبات و عالیات اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه پایانی سال گذشته 82 واحد مسکن خریداری کرده که 76 درصد از هزینه این اقدام خداپسندانه را با استفاده از کمک‌های مردمی تامین کرده‌ایم؛ 60 خانواده در سال جاری صاحب‌خانه شده‌اند و 75 درصد هزینه مورد نیاز در این بخش را از محل کمک‌های مردمی تامین کرده‌ایم.

میرشکار ادامه داد: برای هر خانواده 40 میلیون تومان تسهیلات بدون بازگشت اختصاص داده شده است تا آنها بتوانند صاحب خانه شوند؛ در سال 95 نزدیک به 650 مورد بازسازی منازل نیازمندان را داشته‌ایم که 50 درصد اعتبار این بخش با استفاده از کمک‌های مردمی تامین شده است و امیدواریم این آمار در سال جاری به هزار مورد برسد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه سال گذشته هزار و 98 مورد کمک هزینه ازدواج برای مددجویان پرداخت شده است، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین مردمی توانستیم به شیوه مطلوبی به زوج‌های نیازمند ارائه خدمات داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfeedt.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما