شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 52789
منبع : خبرگزاری فارس
در فصل 97 – 1396 ليگ آزادگان

هافبک اسبق پرسپولیس سرمربی کیمیا فرآیند قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم كيميا فرآيند قم با هدایت و سرمربیگری هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل جدید فوتبال باشگا‌‌ه‌های کشور جام آزادگان به میدان می‌رود.
هافبک اسبق پرسپولیس سرمربی کیمیا فرآیند قم شد
به گزارش قم نیوز، بعد از سه سال تیمی به نام کیمیا فرآیند به نمایندگی از فوتبال استان قم در فصل 97 – 1396 فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان می‌رود‏ تیمی که از دو هفته قبل تمرینات خود را با تست‌گیری از بهترین‌های فوتبال قم و کشور آغاز کرده است.

این در شرایطی است که با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از اواخر تابستان، تیم کیمیا فرآیند قم برای حضور در این رقابت‌ها با جذب هافبک اسبق پرسپولیس در فکر صعود به دسته بالاتر است.

تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران جام آزادگان با جهان‌بخش جعفری هافبک اسبق تیم پرسپولیس به توافق رسید تا وی که نماینده فوتبال قم را در راه صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران هدایت کند.

این در حالی است که جهان‌بخش جعفری پیش از این سابقه صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم البدر بندر کنگ را در کارنامه دارد و در ابتدای فصل سرمربی تیم راه‌آهن تهران در لیگ دسته اول جام آزادگان شد اما به دلیل مشکلات مالی با این تیم به توافق نرسید.

جعفری امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم محل تمرینات تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم حضور یافت و رسما توسط مدیریت این تیم به بازیکنان و همچنین علاقمندان به فوتبال و رسانه‌های حاضر در تمرین این تیم دسته دومی معرفی شد.

نماینده فوتبال قم از اواخر شهریور ماه رقابت خود را در فصل جدید بازی‌های دسته دوم جام آزادگان آغاز می‌کند، رقابت‌هایی که طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال ایران، از روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه رسما آغاز خواهد شد و تیم‌ها در گروه‌های مختلف مقدماتی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcao0nm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما