يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 5286
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

بازدید دانشجویان دانشگاه پادربورن آلمان از مرکز تحقیقاتی نور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از بازدید دانشجویان دانشگاه پادربورن آلمان از این مرکز خبر داد.
بازدید دانشجویان دانشگاه پادربورن آلمان از مرکز تحقیقاتی نور
به گزارش قم نیوز، اکبر پوست‌چیان  با اشاره به بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه پادربورن آلمان از مرکز تحقیقات نور اظهار کرد: این افراد در این بازدید با بخش‌های مختلف این مرکز آشنا شده و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: محسن مس‌چی مدیر بین‌الملل مرکز نور در نشست با دانشجویان دانشگاه پادربورن درباره فعالیت‌های بین‌المللی مرکز و حجت‌الاسلام خوانساری معاون بازرگانی و خدمات کامپیوتری مرکز نور درباره آخرین تولیدات و دستاوردهای مرکز نور سخنرانی خواهند کرد.

مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی معرفی نرم‌افزار جامع‌التفاسیر را از دیگر برنامه‌های این بازدید ذکر کرد و افزود: نرم‌افزار جامع‌التفاسیر به ۵۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده و رتبه نخست جشنواره ملی انعکاس نور کرمانشاه را کسب کرده است.

وی یادآور شد: نرم‌افزار جامع‌التفاسیر در سال ۲۰۰۹ همچنین از سوی سازمان ملل در سه زمینه خلاقیت، ابتکار و نوآوری در بین ۱۶۴ کشور دنیا با سه دوره داوری حائز رتبه اول شد.

دانشجویان دانشگاه پادربورن عصر امروز از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.4qpa2bqiela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما