يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 52869
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان بهسازی و زیباسازی اطراف حرم :

تامین ایمنی و ظاهرسازی پاساژهای قدیمی قم در دستور کار قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر گفت: مکاتبات اولیه با متولیان پاساژهای قدیمی و فرسوده اطراف حرم انجام شده و هشدارهای لازم در خصوص رفع مشکلات مربوط به تامین ایمنی و ظاهرسازی صادر شده است.
تامین ایمنی و ظاهرسازی پاساژهای قدیمی قم در دستور کار قرار گرفت
تامین ایمنی و ظاهرسازی پاساژهای قدیمی قم در دستور کار قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، علیرضا خاکی با بیان اینکه بهسازی پیاده‌روهای اطراف حرم مطهر  با همکاری مناطق شهری اجرا می شود اظهار کرد: این سازمان برای پیاده‌روهای خیابان ارم نیز تهیه طرحی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مجتمع‌ها و مجموعه‌های اطراف حرم مطهر ، نسبت به منظر محیط شهری در این محدوده نگاه متفاوتی داشته باشند، اضافه کرد: برخی از بافت‌های فرسوده و قدیمی در این منطقه منظر محیط شهری را مورد تاثیر قرار داده که امیدواریم بتوانیم با مشارکت مجتمع‌ها و مجموعه‌های مستقر در اطراف حرم مطهر اقدامات لازم را برای آنها دنبال کنیم.

خاکی از عدم ایمنی بافت فرسوده شهری یاد کرد و گفت: مکاتباتی با مسئولین پاساژهای قدیمی و فرسوده شهر انجام شده و هشدارهای لازم را به آنها  داده‌ایم تا نسبت به نوسازی، بهسازی و رفع مشکلات در راستای تامین ایمنی ساختمان‌ها و ظاهرسازی آنها اقدام کنند.

وی یادآور شد: در مورد بازار بزرگ نیز جلساتی توسط این سازمان و با حضور نمایندگان شهرداری قم، اداره‌کل راه و شهرسازی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هیأت امنای بازار و استانداری برگزار شده است تا بتوانیم برنامه جامعی را برای این مجموعه دنبال کنیم.

خاکی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این بازار و تیمچه‌های اطراف آن به نتایج مورد نظر برسیم علاوه بر مشارکت دستگاه‌ها‌، واحدها و بخش خصوصی نیز باید مشارکت لازم را داشته باشد.

وی از اهتمام سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) نسبت به ایجاد هم‌افزایی میان دستگاه‌ها در راستای اجرای پروژه‌های اطراف حرم یاد کرد و افزود: امیدواریم با یک هم‌افزایی مطلوب بتوانیم در مدت کوتاهی، در مورد مجتمع‌های تجاری به نتایج مطلوبی برسیم.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhoei.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما