دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52889
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تیراندازی استان قم:

بانوي نقره‌اي تيراندازي قم به تيم ملي دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تیراندازی استان قم از دعوت بانوي نقره‌اي اين رشته به اردوي آماده‌سازي تيم ملي تیراندازی بانوان ايران خبر داد.
بانوي نقره‌اي تيراندازي قم به تيم ملي دعوت شد
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تیراندازی مردان و بانوان ایران میادین مهمی در سطح بین‌المللی پیش‌رو دارند، از سوی کادر فنی برای تشکیل اردوی آماده‌سازی جدید این تیم برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیراندازی قم در سال‌های اخیر به جایگاهی رسیده که در اکثر دعوت‌ها از بهترین‌های تیراندازی ایران به اردوی تیم‌های ملی، شاهد حضور تیراندازان قم نیز هستیم و این بار نیز یکی از چهره‌های شاخص این رشته نماینده قم در تیم ملی بانوان است.

رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: تیراندازی که در سال 2015 به نمایندگی از قم عضو تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هندوستان بود، خانم سیده‌رویا صبح‌خیز است که به لطف خدا، همت و تلاش وی و حمایت خانواده ورزش‌دوست‌ صبح‌خیز شاهد موفقیت وی در کسب مدال نقره آسیا بودیم.

وی تصریح کرد: مدالی که صبح‌خیز از پیکارهای تیراندازی با تفنگ بادی مسابقات قهرمانی آسیا در هند کسب کرد، در واقع نخستین مدال آسیایی تاریخ تیراندازی قم بود و این موفقیت وی انگیزه بسیار زیادی را در بین تک تک ورزشکاران فعال تیراندازی قم برای پیشرفت و رسیدن به این جایگاه ایجاد کرده است.

مهره‌ساز با اشاره به دعوت صبح‌خیز به اردوی جدید تیم ملی بانوان، عنوان کرد: تیم ملی تیراندازی کشورمان با حضور 48 تیرانداز در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی، دور جدید تمرینات خود را به میزبانی سالن فدراسیون تیراندازی برگزار می‌کند و صبح‌خیز در تفنگ بادی عضو تیم ملی است.

وی با بیان اینکه در رشته تفنگ بادی 15 نفر و در تپانچه 33 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: این اردو به منظور آماده‌سازی تیراندازان ملی‌پوش برای حضور در رقابت‌های پیش‌رو تا دهم شهریور ماه ادامه دارد و صبح‌خیز که دو هفته قبل در پیکارهای مرحله دوم مسابقات آزاد کشور موفق به کسب رتبه چهارم شده بود، با انگیزه بسیار بالا در اردوی تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb9wbs.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما