دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 5316
در 2 رده سنی پیشکسوتان؛

معرفی افراد برتر تنیس روی میز

قم نيوز : قم نیوز: افراد برتر رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی رده سنی پیشکسوتان استان قم در دو رده سنی معرفی شدند.
معرفی افراد برتر تنیس روی میز
به گزارش قم نیوز، در حالی که فعالیت انجمن پیشکسوتان استان قم منجر به توجه بیشتر به افراد با تجربه و قدیمی رشته‌های مختلف ورزشی قم شده است، این انجمن با گسترش امکانات و فضاهای فعالیت خود، اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بین پیشکسوتان ورزش قم می‌کند تا روحیه شادابی و نشاط را به این نسل ورزش قم تزریق کند.

رقابت‌های تنیس روی میز رده سنی پیشکسوتان قهرمانی استان قم با همکاری انجمن پیشکسوتان و هیئت‌ این رشته ورزشی به انجام رسید و با معرفی نفرات برتر در دو رده سنی به کار خود پایان داد.

مسابقات رشته ورزشی تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی استان قم در حالی برگزار شد که پینگ پنگ بازان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی ۴۵ تا ۵۵ سال و بالای ۵۵ سال برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با توافق صورت گرفته بین هیئت تنیس روی میز استان قم و انجمن پیشکسوتان ورزش قم، رقابت‌های رشته تنیس روی میز مسابقات ورزشی پیشکسوتان قم در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید.

در پایان جدال مدعیان شرکت کننده در رده سنی ۴۵ تا ۵۵ سال مسابقات تنیس روی میز قهرمانی رده سنی پیشکسوتان استان قم، مجتبی فاتح با عبور از سد تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در این رده سنی محمدحسین موتمنی با قبول شکست در دیدار پایانی به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد در حالی که ذبیح الله رشید الاسلامی دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی با کسب مقام سوم به کار خود در این دوره از پیکارها پایان داد.

همچنین در پایان جدال مدعیان شرکت کننده در رده سنی بالای ۵۵ سال مسابقات تنیس روی میز قهرمانی رده سنی پیشکسوتان استان قم، الله مراد جعفریان با عبور از سد تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در این رده سنی غلامرضا خانی با قبول شکست در دیدار پایانی به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد در حالی که اصغر درخشش‌فر دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی با کسب مقام سوم به کار خود در این دوره از پیکارها پایان داد.

انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم با همکاری هیئت‌های ورزشی این استان با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین پیشکسوتان ورزشکار اقدام به برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه این رده سنی در سه رشته ورزشی کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.q9nrak9w3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما