سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 53240
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

موفقیت دانش‌آموزان قمي در کسب 19 مقام فرهنگي و هنري

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از كسب 19 مقام كشوري در بخش فرهنگي ادبي سي و پنجمين جشنواره فرهنگي و هنري دانش‌آموزان خبر داد.
موفقیت دانش‌آموزان قمي در کسب 19 مقام فرهنگي و هنري
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه ای در قم، با اشاره به شرکت دانش‌آموزان قمی در سی و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: 52 هزار نفر دانش‌آموز در بیش از 60 رشته هنری و ادبی در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های فیلم کوتاه، نمایش صحنه‌ای و عروسکی، سرود همگانی، رشته‌های پژوهشی، شعر، داستان، مقاله پژوهشی، نقد ادبی، وبلاگ‌نویسی، بازی‌های رایانه‌ای، نشریه الکترونیکی و هنرهای دستی و تجسمی از جمله رشته‌های این جشنواره است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به افتخار آفرینی دانش‌آموزان استان قم در این دوره از مسابقات گفت: دانش‌آموزان‌ در بخش سرود همگانی با کسب سه مقام اول، دوم و سوم کشوری رتبه برتر این بخش را به خود اختصاص دادند. رتبه نخست کشوری را دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید فهمیده، رتبه دوم کشوری را دبستان دخترنه امام حسن مجتبی و رتبه سوم کشوری را دبستان پسرانه شاهد گلدوست کسب کرد.

وی از کسب 19 مقام کشوری از سوی دانش‌آموزان قمی در بخش فرهنگی ادبی این جشنواره خبر داد و افزود: هشت رتبه مربوط به مسابقات شعر و داستان، مطالعه و تحقیق و نقد ادبی و 11 رتبه کشوری مربوط به وبلاگ‌نویسی، بازی‌های رایانه‌ای و نشریه الکترونیکی بود.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان قمی 9 مقام برتر کشوری را در زمینه هنرهای دستی و تجسمی کسب کردند و با کسب دو رتبه سوم کشوری در دو گروه نمایش صحنه‌ای و عروسکی توانستند در مجموع با 15 نفر بازیگر عنوان دوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: رتبه سوم کشوری به نمایش عروسکی شهریار کوچولو از دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید فهمیده و رتبه سوم کشوری به نمایش صحنه‌ای باغ آرزوها از دبیرستان پسرانه شهید صدر اختصاص پیدا کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد:‌ دانش‌آموزان استان قم در هفدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری 9 مقام برتر کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzx0k.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما