پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 53310
منبع : خبرگزاری فارس
چهارشنبه 22 شهريور ماه صورت مي‌گيرد

پذيرايي صباي قم از نفت اهواز در آغاز ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم نخستين مسابقه خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور را در قم برابر تيم نفت اهواز برگزار مي‌كند.
پذيرايي صباي قم از نفت اهواز در آغاز ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز، در بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران 12 تیم حضور دارند که به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در مدت 22 هفته برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تیم امید صبای قم برای چهارمین دوره حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران را تجربه می‌کند و در حالی که هنوز خبری از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نیست، اما صبایی‌ها باید در هفته نخست لیگ برتر از ساعت 17:15 دقیقه روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در قم میزبان تیم نفت اهواز باشند.

این در شرایطی است که صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر امید با هدایت یکی از بهترین‌ فوتبالیست‌های سابق قم یعنی رضا گل‌باشی و با کادر جوان به مصاف حریفان رفت و در پایان بین 12 تیم رتبه دهم را به خود اختصاص داد تا در لیگ برتر ماندگار شود.

صبایی‌ها برای حضور در این فصل از حدود یک ماه قبل فراخوانی برای تست‌گیری از فوتبالیست‌های رده سنی امید داده‌اند و کاملا چراغ خاموش و در فضایی آرام مشغول آماده‌سازی برای حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید شده‌اند، لیگی که از 22 شهریور با برگزاری 6 مسابقه آغاز می‌شود.

در پنج مسابقه دیگر هفته نخست لیگ دسته برتر فوتبال امید ایران همزمان با مسابقه صبای قم و نفت اهواز، مس رفسنجان با مس کرمان، خونه به خونه بابل با ملوان بندر انزلی، تراکتورسازی تبریز با البدر بندر کنگ و فولاد خوزستان با صنعت‌نفت آبادان دیدار می‌کنند.

امیدهای صبای قم در هفته دوم از فصل جدید لیگ برتر فوتبال به میهمانی تیم البندر بندر کنگ می‌روند، مسابقه‌ای که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران از ساعت 16:50 دقیقه روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در بندر کنگ استان هرمزگان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbgfbs.rhbf8piuur.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما