جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 53358
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

نخستين پيروزي تفنگ‌داران قم در ليگ برتر ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم از موفقيت تيم نظام مهندسی ساختمان قم در كسب نخستين پيروزي خود از رقابت‌هاي ليگ برتر تيراندازي كشور خبر داد.
نخستين پيروزي تفنگ‌داران قم در ليگ برتر ايران
نخستين پيروزي تفنگ‌داران قم در ليگ برتر ايران
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: مسابقات هفته‌های سوم و چهارم از فصل 1396 مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی روزهای 16 و 17 شهریور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: میزبانی رقابت‌های این دو هفته را نیز سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران بر عهده دارد و تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان قم که برای نخستین‌بار حضور در مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند، این هفته نخست برد خود را کسب کرد.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، تیم نظام مهندسی ساختمان قم در نخستین مسابقه خود که دیداری از هفته سوم این پیکارها بود امروز برابر تیم هیأت‌ کرمان به میدان رفت و در مسابقه دوم با شرکت ملی حفاری اهواز دیدار خواهد کرد.

وی با اشاره به نتیجه مصاف با تیم هیأت‌ کرمان، عنوان کرد: در آغاز هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان ایران امروز تیم نظام مهندسی ساختمان قم در بخش تفنگ بادی حریف خود تیم هیأت کرمان را شکست داد و بدین‌ترتیب نخستین پیروزی خود را کسب کرد.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه پنج تیرانداز در رشته تفنگ بادی و چهار تیرانداز در رشته تپانچه بادی به این دو مسابقه اعزام شده‌اند، افزود: در بخش انفرادی تفنگ بادی نیز امیرحسین گل‌پسند از تیم نظام‌مهندسی قم به فینال راه یافت، اما تیم تپانچه نظام مهندسی ساختمان قم تنها با اختلاف 3 امتیاز نتیجه را به حریف خود هیأت کرمان واگذار کرد.

وی با اشاره به نفرات اعزامی تیم نظام مهندسی ساختمان قم به این هفته از مسابقات، بیان کرد: در رشته تفنگ بادی حامد غرباقی، علی کاظمی، امیرحسین گل‌پسند، پوریا عصمت و مبین جا‌ آبادی اعضای تیم قم هستند و در رشته تپانچه بادی نیز محمود جعفرغفار، سیدیاسر حسینی، سعید ساداتی و عرفان صلواتی اعزام شده‌اند، ضمن اینکه مربی و سرپرست این تیم مهدی ارج است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjs0k.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما