يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 53390
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

اعزام تیم فریزبی قم به قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ورزش‌های همگانی استان قم از اعزام ورزشکاران فریزبی قم به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
اعزام تیم فریزبی قم به قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی امروز در قم، ‌اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن فریزبی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسابقات فریزبی قهرمانی کشور با هدف شناخت برترین‌ها برای تشکیل اردوی تیم ملی در شمال غربی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با عنوان آلتیمیت فریزبی چمنی مردان ایران به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی روزهای 20 تا 24 شهریور ماه به میزبانی شهر ارومیه به انجام خواهد رسید و مردان فریزبی‌کار قم نیز در این دوره به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم سپس به بازیکنان تیم منتخب فریزبی آلتیمیت چمنی قم اشاره و بیان کرد: وحید مولوی در این تیم مسوولیت کاپیتانی را بر عهده دارد و دیگر اعضای تیم علیرضا ذاکریان، ابوالفضل تبریزی‌امجد، علی باقری  و سیدمرتضی طباطبایی هستند.

وی افزود: همچنین محمدرضا سپهریان، علی‌اصغر کردلو، ابراهیم درتاج، مجید محمدی، داود سجادی، علی موحدی‌مقدم، مهدی جعفری‌چهرقانی، مهدی بنی‌شریف، احسان توکلی، عرفان ترابی، سیدمعین یزدی‌زاده‌مطلق  و امیررضا خسروی دیگر اعضای این تیم به شمار می‌روند.

حسن‌یزدی با بیان اینکه سرپرست این تیم را سعید بهادری بر عهده دارد و سرمربی این تیم نیز علی ذاکریان است، اضافه کرد: همزمان با این مسابقات کمیته فریزبی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی دوره توجیهی آشنایی با ورزش فریزبی را نیز به مدت دو روز برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی رایگان در هر دو بخش آقایان و بانوان روزهای 25 و 26 شهریور برگزار می‌شود و از جمله شرایط پذیرش در دوره داشتن حداقل 18 سال سن و حداقل دیپلم متوسطه است و دوره در ورزشگاه تختی ارومیه تشکیل خواهد شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم همچنین به برگزاری دو دوره آموزشی این رشته توسط مدرس قمی فریزبی اشاره و بیان کرد: دوره توجیهى تئورى و عملى فریزبى به میزبانى استان تهران با مدرسى علیرضا ذاکریان برگزار شد، ضمن اینکه شاهد برگزارى دوره مربیگرى درجه سه فریزبى به میزبانى استان همدان با مدرسى وی نیز بودیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjytei.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما