يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 53395
منبع : خبرگزاری فارس
به مدت یک هفته صورت گرفت

آغاز اردوی تدارکاتی صبای قم در دهکده ورزشی کردان

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست‌های صبای قم در راه افزایش قدرت خود برای ادامه رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به اردوی آماده‌سازی رفتند.
آغاز اردوی تدارکاتی صبای قم در دهکده ورزشی کردان
به گزارش قم نیوز در حالی که آخرین مهلت نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تا پانزدهم شهریور ماه بود، تیم فوتبال صبای قم بعد از جذب بازیکنان مورد نظر خود از امروز برای کسب نتایج بهتر راهی اردوی آماده‌سازی شد.

اردوی تدارکاتی شاگردان هومن افاضلی در تیم فوتبال صبای قم به مدت یک هفته در دهکده ورزشی کردان کرج تشکیل می‌شود و این تیم که از چهار هفته سپری شده بازی‌های این فصل تنها دو امتیاز کسب کرده، مصمم به افزایش قدرت خود برای کسب نتایج موفق در 30 هفته باقی مانده لیگ است.

صبایی‌ها پیش از اینکه راهی دهکده ورزشی کردان کرج شوند یک جلسه تمرینی زیر نظر هومن افاضلی و دیگر اعضای کادر فنی در زمین شماره دو آزادی تهران برگزار کردند و سپس اعزام شدند تا از امکانات موجود برای حضور پرقدرت در دیدارهای آتی لیگ بهره کافی را ببرند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست فصل 97 - 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران روز 27 شهریور در میهمانی ایرانجوان بوشهر به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که سومین بازی خارج از خانه نماینده فوتبال قم است و صبا به دنبال نخستین برد این فصل است.

در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب دو تساوی و دو باخت با دو امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران است و تیم ایرانجوان بوشهر حریف آینده صبا با کسب یک امتیاز در مکان هفدهم جدول جای دارد.

صبای قم در دو دیدار خارج از خانه خود به ترتیب تساوی بدون گل در میهمانی آلومینیوم سازی اراک و باخت چهار بر صفر در میهمانی خونه به خونه بابل را در کارنامه دارد و از بازی‌های خانگی نیز باخت یک بر صفر به نفت مسجد سلیمان و تساوی یک بر یک با ملوان بندر انزلی کسب کرده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcenx8n.jh8xoi9bbj.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما