يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 53430
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

اسکان 5هزار نفر در موکب آستان حضرت معصومه(س) در ایام اربعین

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ظرفیت اسکان حدود پنج هزار نفر در موکب این آستان وجود دارد، همچنین روزانه 10 هزار پرس غذا بین زائرین در موکب توزیع می‌شود.
اسکان 5هزار نفر در موکب آستان حضرت معصومه(س) در ایام اربعین
اسکان 5هزار نفر در موکب آستان حضرت معصومه(س) در ایام اربعین
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد بهشتی پور ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قم که در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد، با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این موکب در عمود 1080 مستقر است و ظرفیت اسکان حدود پنج هزار نفر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) وجود دارد، همچنین در ایام اربعین روزانه 10 هزار پرس غذا بین زائرین توزیع می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلف در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا خواهد شد و امکانات درمانی را در این موکب داریم. برنامه ریزی برای پاسخ به سوالات زائرین به زبان‌های مختلف در موکب حضرت معصومه(س) شده است.

حمید مکارم رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت موکب‌های مراسم زیارت اربعین اظهار کرد: برخی از این موکب‌ها در کنار جاده ایجاد می‌شوند، باید این موکب‌ها با فاصله از جاده باشد تا در مسیر رفت و آمد زائرین اختلال ایجاد نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته زائرین خارجی از کشورهای مختلف در مصلی قدس شهر قم مستقر شدند، باید جزئیات این مساله از اکنون به اطلاع سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های ایران در کشورهای مختلف برسد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdce7e8n.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما