سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 53481
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني زير 13 سال

ليگ فوتسال نونهالان در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌ فوتبال استان قم از برگزاري رقابت‌هاي ليگ فوتسال نونهالان زير 13 سال در قم خبر داد.
ليگ فوتسال نونهالان در قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی در قم، اظهار کرد: کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم رقابت‌های لیگ فوتسال زیر 13 سال باشگاه‌های قم را ویژه فوتسالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: در مدت زمانی کهی برای ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به حضور در مسابقات لیگ فوتسال زیر 13 سال نونهالان قم در نظر گرفتیم، متاسفانه استقبالی صورت نگرفت و به همین دلیل بازی‌ها لغو شد اما برخی از تیم‌ها درخواست جدید خود را برای برگزاری مسابقات این رده دادند.
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: بر این اساس مجددا شرایط و زمان‌بندی برگزاری مسابقات این رده را اطلاع رسانی کردیم و قرعه‌کشی فقط بین تیم‌هایی که تا 22 شهریور ماه آلبوم خود را تحویل دهند برگزار خواهد شد.
وی افزود: تیم‌ها باید برای دریافت آلبوم و کارت بازی به کمیته جوانان مراجعه کنند، ضمن اینکه قرعه‌کشی همزمان با آخرین روز ثبت‌نام تیم‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد تا تیم‌ها حریفان خود را در این دوره از مسابقات لیگ زیر 13 سال فوتسال قم بشناسند.
عمویی تصریح کرد: گواهی اشتغال به تحصیل عکس‌دار، کارت بیمه ورزشی و کارت تکمیل شده بازی باید ارائه شود، ضمن اینکه هر تیم می‌تواند تعداد 20 بازیکن در لیست خود معرفی کند، البته تیم‌ها فقط تا هفته سوم در صورت خالی بودن لیست فرصت اضافه کردن بازیکن جدید دارند.
وی ابراز کرد: زمان بازی 15 دقیقه با پنج دقیقه استراحت بین نیمه است، حضور بازیکنان و کادر فقط با کارت شناسایی صادر شده از طرف کمیته جوانان امکان دارد، ضمن اینکه داشتن لباس متحدالشکل شماره‌دار برای بازیکنان و کاور برای تیم‌ها الزامی است.
عمویی در پایان به ثبت قرارداد بازیکنان لیگ‌های برتر دسته اول فوتسال بزرگسالان استان قم نیز اشاره و بیان کرد: مسوولیت برگزاری این رقابت‌ها با کمیته فوتسال است و ثبت‌نام از تیم‌های حاضر در این دو لیگ تا روز پایانی شهریور ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca6ynm.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما