سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 53516
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات خبر داد

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق

قم نيوز : قم نيوز: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آیین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق 22 شهریورماه در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار می‌شود.
برگزاری اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق
برگزاری اختتامیه دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان اشراق
به گزارش قم نيوز محمد حسنی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بین المللی داستان و خاطره اشراق تصریح کرد: در این دوره دو بخش خاطره و داستان را برگزار کردیم و علت آن، یکی نزدیکی این دو بخش به یکدیگر و دیگری این است که داستان نویسی حوزوی متأثر از خاطره نگاری تبلیغی است که سبب شده تا به امر تبلیغ نزدیک و از پراکنده کاری دوری شود و همچنین در معادلات مدیریتی و بودجه‌ها صرفه جویی صورت بگیرد که با توجه به آثار رسیده، به نظر می‌رسد که اتفاق مبارکی افتاده است.

وی به وجود بخش بین الملل در دومین جشنواره خاطره و داستان اشراق اشاره کرد و افزود: اتفاق دیگر در این جشنواره، بین المللی کردن آن است و فراخوان جشنواره را با همکاری جامعه المصطفی به چند زبان منتشر کردیم.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش بین المللی با تأخیر شروع به کار کرد و زمان اندکی به جمع آوری آثار مانده بود، از 27 ملیت 250 اثر دریافت شد که 50 اثر در این بخش به مرحله نهایی راه پیدا کرده است.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره فردا عصر در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود و نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

حسنی با بیان اینکه تصور نمی شد تا به این زودی موجی در خصوص جشنواره خاطره و داستان اشراق به یک حرکت جدی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته به ذهنمان رسید که این حرکت شروع شده و به تدریج شکل خواهد گرفت اما امسال در این جشنواره جهش مناسبی را مشاهده می‌کنیم که فراتر از انتظارات بوده و این در حالی است که ضعف‌هایی در جمع آوری آثار از سوی ما وجود داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmiei.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما