چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 53533
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ هندبال استان قم خبر داد

اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات نونهالان باشگاه‌هاي ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ هندبال استان قم از اعزام هندباليست‌هاي قم به رقابت‌هاي هندبال قهرماني پسران نونهالان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات نونهالان باشگاه‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی امروز در قم، اظهار کرد: با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان پسر باشگاه‌های کشور، تیم پسران قم نیز با انجام تمرینات آماده‌سازی برای مصاف با حریفان مهیا می‌شود.
وی ادامه داد: تیم پسران هیأت‌ قم در منطقه دو هندبال ایران قرار دارد و این رقابت‌ها با حضور تیم‌های باشگاهی و با عضویت بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بالا در ترکیب تیم‌های شرکت کننده به انجام می‌رسد و تیم‌ها فقط از بازیکنان بومی خود امکان استفاده دارند.
رئیس هیأت‌ هندبال استان قم با بیان اینکه هر تیم امکان به کارگیری 16 بازیکن را دارد، افزود: داشتن بیمه ورزشی برای تمام بازیکنان الزامی است، ضمن اینکه بازی‌ها طبق قوانین فدراسیون هندبال برگزار می‌شود و تیم قهرمان به مسابقات مرحله نهایی اعزام خواهد شد.
وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها، یاد آور شد: در منطقه دو هندبال ایران هیات‌های البرز، تهران، قم، گیلان و مازندران حضور دارند و رقابت‌های نونهالان کشور در این منطقه از 25 شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ هندبال مازندران در شهرستان بابل به انجام می‌رسد.
محمدخانی افزود: سهمیه هر استان در این رده سنی دو تیم متشکل از 16 بازیکن و سه همراه است، ضمن اینکه مراسم قرعه‌کشی بازی‌ها روز جمعه 24 شهریور ماه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در حضور نماینده فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم پسران هیأت‌ هندبال قم در حالی راهی این بازی‌ها می‌شود که در بخش دختران میزبان تیم‌های شرکت کننده در منطقه دو هندبال ایران بودیم و این بازی‌ها با حضور هفت تیم، هفته قبل در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام رسید که در رده نونهالان تیم هیأت‌ قم به مقام سوم دست یافت و در رده نوجوانان تیم‌های هیأت‌ هندبال قم و هدف‌پویان جوان قم به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcipwaw.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما