چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 5376

دارالشفای حضرت مهدی(عج) آماده خدمات دهی به زائران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر فنی دارالشفای حضرت مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران از آمادگی کامل این مرکز درمانی برای خدمات دهی به زائران در ایام نوروز خبر داد.
دارالشفای حضرت مهدی(عج) آماده خدمات دهی به زائران
به گزارش قم نیوز، وحید قربانیان اظهار داشت: دارالشفای حضرت مهدی(عج) به پشتوانه پرسنل رسمی و افتخاری خود برای خدمات دهی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران در آمادگی کامل است.

وی ادامه داد: پزشک عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی از جمله بخش‌های فعال دارالشفا در طول ایام سال به‌ویژه در ایام نوروز است.

قربانیان با اشاره به اینکه پرسنل دارالشفا به صورت رسمی و افتخاری مشغول به خدمت هستند، تصریح کرد: بخش‌های این مرکز درمانی با حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص همچنین فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف پزشکی از جمله مامایی و دندانپزشکی همه روزه آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرتش است.

مدیر فنی دارالشفای حضرت مهدی(عج) یادآور شد: در حال حاضر قریب به ۵۰ نفر اعم از پرسنل رسمی و افتخاری شامل پزشک، ماما، پرستار، منشی و خدمات در مرکز درمانی دارالشفای حضرت مهدی(عج) مشغول به همکاری هستند.

قربانیان اضافه کرد: مرکز درمانی دارالشفای حضرت مهدی(عج) در روزهای عادی سال در دو شیفت صبح و عصر و در ایام ویژه به صورت سه شیفت و ۲۴ساعته به مراجعین خود خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.mqpa2bq1ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما