سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 53790
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر فوتبال اميد ايران

صباي قم برابر البدر بندر كنگ صف‌آرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در دومين مسابقه خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور امروز برابر تيم البدر بندر كنگ به ميدان مي‌رود.
صباي قم برابر البدر بندر كنگ صف‌آرايي مي‌كند

به گزارش قم نیوز دومین هفته مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید ایران امروز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار حساس برای کسب امتیازات لازم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
در یکی از دیدارهای مهم برای قمی‌های علاقمند به فوتبال، تیم امید صبای قم امروز در میهمانی تیم البدر بندر کنگ به میدان می‌رود، در حالی که صبای قم در هفته نخست رقابت‌ها میزبان نفت اهواز بود و در پایان 90 دقیقه تلاش با حریف خود به تساوی یک بر یک دست یافت.
در سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم البدر بندر کنگ نیز در بازی خارج از خانه برابر تراکتورسازی تبریز با یک گل شکست خورد، ضمن اینکه مس رفسنجان با یک گل به مس کرمان باخت و خونه به خونه بابل با همین نتیجه از سد ملوان بندر انزلی گذشت.
همچنین دیدار تیم‌های همشهری فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید و در پرگل‌ترین بازی هفته نخست، تیم‌های ملی و حفاری خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر به تساوی دو بر دو دست یافتند.
مسابقه صبای قم با البدر بندر کنگ در هفته دوم لیگ برتر امید ایران نخستین دیدار خارج از خانه نماینده فوتبال قم به شمار می‌رود و صبا در حالی برابر حریف قرار می‌گیرد که چهارمین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما تیم البدر بندر کنگ نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته است.
 
برنامه هفته دوم: سه‌شنبه 28 شهریور ماه
البدر بندر کنگ – صبای قم (ساعت 16:50)
مس کرمان – خونه به خونه بابل
ملوان بندر انزلی – حفاری اهواز
ذوب‌آهن اصفهان – فولاد خوزستان
صنعت‌نفت آبادان – تراکتورسازی تبریز
 نفت اهواز – مس رفسنجان

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdz50k.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما