سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 53803
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

دیدار شهردار قم با آیت‌الله یزدی

قم نيوز : قم نیوز: دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله یزدی دیدار کرد.
دیدار شهردار قم با آیت‌الله یزدی
دیدار شهردار قم با آیت‌الله یزدی
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه جمعی از مدیران و معاونین شهرداری با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله محمد یزدی رئیس این نهاد حوزوی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهر خصوصا مترو و منوریل ارائه کرده و برنامه‌های خود در دوره جدید مدیریت شهری را تشریح کرد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه ماندگاری زائر در شهر قم زیر پنج ساعت است افزود: اگر این ماندگاری به بیش از 24 ساعت برسد با توجه به اینکه سالیانه 20 میلیون زائر وارد شهر قم می‌شوند تحولی در اقتصاد شهر صورت خواهد گرفت.

وی به پیش‌بینی پروژه‌های جذاب برای زائرین و مسافرین اشاره کرد و گفت: اجرای آکواریوم، تله سیژ، تله کابین، بوستان کوثر، باغ پرندگان، بوستان زائر، ساماندهی مسیرهای تاریخی، بهسازی چهل اختران و... می‌تواند شرایط خوبی در شهر قم ایجاد کند.

شهردار قم از قطعی شدن احداث سه هتل پنج ستاره در شهر قم خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در مسیر واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران قرار دارد.

وی همچنین به شرایط سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم اشاره و تصریح کرد: واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران برای جذب آنها به این شکل است که ابتدا زمین تحویل شده و عوارض گرفته نمی‌شود و در زمان بهره‌برداری هزینه زمین دریافت می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با تاکید بر اینکه گره‌ مشکلات بسیاری از شهر قم در سال‌های اخیر باز شده است گفت: شرایط پروژه‌های احداث شده در شهر نیز بسیار آبرومندانه است و با افتتاح پروژه‌های جدید به سمت شکل‌گیری شهری مدرن هستیم که این امر برای قم آبرومندانه است.

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه وجود پارک‌ها در شهر نعمتی برای مردم است گفت: در شرایط زندگی امروز مردم که بیشتر به صورت آپارتمانی شده وجود پارک‌ها و تفریح در آن برای مردم ضروری است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipvaw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما