پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 54198
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای 20 تا 24 مهر ماه انجام می‌شود

رقابت تکواندوکاران قم برای قهرمانی جام سفیر

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران استان قم در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران به مصاف حریفان می‌روند.
رقابت تکواندوکاران قم برای قهرمانی جام سفیر

به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ تکواندو استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ایران اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی استان کرده تا تیمی آماده به نمایندگی از قم اعزام شود.
این در شرایطی است که رقابت‌های قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی در هر دو بخش مردان و بانوان به مدت چهار روز به میزبانی سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام برای حضور در این دوره از رقابت‌ها تا پانزدهم مهر ماه است.
فدراسیون تکواندو برای برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش مردان و بیست و دومین دوره این پیکارها در بخش بانوان در حالی برنامه‌ریزی کرده که این رقابت‌ها از 20 مهر ماه به میزبانی هیأت‌‌ تکواندو استان اردبیل برگزار می‌شود.
تکواندوکاران قم در شرایطی آماده این پیکارها می‌شوند که رقابت‌های روز نخست بخش مردان در اوزان منهای 54، 63، 74 و 87 کیلوگرم پنجشنبه 20 مهر و در اوزان منهای 58، 68، 80 و به اضافه 87 کیلوگرم روز جمعه 21 مهر ماه برگزار خواهد شد.
همچنین مبارزات بخش بانوان در اوزان منهای 46، 53، 62 و 73 کیلوگرم روز شنبه 22 مهر ماه و در اوزان منهای 49، 57، 67 و به اضافه 73 کیلوگرم روز پایانی رقابت‌ها یکشنبه  23 مهر ماه با حضور مدعیان کسب عناوین برتر به انجام خواهد رسید.
این در حالی است که با همکاری کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو، رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود و از هر استان تنها یک نماینده امکان حضور در این مسابقات را دارد، در حالی که یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد می‌تواند در این رقابت‌ها حضور یابد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcg7q9n.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما