پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 5427
عفتان خبر داد:

آموزش درختکاری به 2700 دانش آموز در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان قم از آموزش درختکاری به 2 هزار و 700 دانش آموز در قم در هفته منابع طبیعی خبر داد.
آموزش درختکاری به 2700 دانش آموز در قم
به گزارش قم نیوز، احمد عفتان بیان کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی آموزش درختکاری به دانش آموزان در شهرها و روستاهای قم داده می‌شود.

وی گفت: این برنامه آموزشی برای حدود ۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز شهری و روستایی در نظر گرفته شده است تا هر روز در ۴ سانس ۹۰ دقیقه‌ای آموزش‌های لازم به دانش آموزان داده شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری قم ادامه داد: در قم برنامه آموزشی در دبستان حکیم نظامی واقع در منطقه جواد الائمه نیروگاه برگزار می‌شود و برنامه آموزشی برای روستاها نیز در بخش سلفچگان برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی دانش آموزان با نحوه کاشت و نگهداری درخت و همچنین حفظ منابع طبیعی است که با برگزاری سرود، تئاتر و نمایش این آموزش‌ها داده می‌شود.

عفتان ادامه داد: انتخاب دانش آموزان برای حضور در این مدرسه به منظور آموزش آن ها با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش منطقه دو و سازمان دانش آموزی استان انجام می‌‌شود.

برنامه آموزشی تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد
وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه مخصوص دانش آموزان دوره ابتدایی است، افزود: این مراسم تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و آموزش عملی کاشت نهال نیز به دانش آموزان داده می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.8eifuqexasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما