دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 54313
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره سلامت و تندرستي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

شركت بيش از 400 نفر از مدير ياران در كارگاه آموزشي بهداشت در مدارس

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره سلامت و تندرستي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از شركت بيش از 400 نفر از مدير ياران در كارگاه آموزشي بهداشت در مدارس خبر داد.
شركت بيش از 400 نفر از مدير ياران در كارگاه آموزشي بهداشت در مدارس

به گزارش قم نیوز محمد احمدی در قم، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت در مدارس ویژه مدیر یاران اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش با همکاری مرکز بهداشت استان کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیریاران مدارس را برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها مدیر یاران مدارس در کارگاه‌های 6 ساعته در زمینه بهداشت مدارس با شاخص‌هایی مانند بهداشت پایگاه‌های تغذیه سالم، بهداشت مواد غذایی، بهداشت محیط در مدارس و روش‌های گندزدایی سرویس‌های بهداشتی آشنا می‌شوند.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از شرکت بیش از 400 نفر از مدیر یاران در کارگاه آموزشی بهداشت در مدارس خبر داد و افزود: این افراد گواهینامه شرکت در دوره آموزشی را کسب می‌کنند. تاکنون این کارگاه در نواحی سه و دو برگزار شده و در نواحی یک و چهار در هفته جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه بهداشت مدرسه گفت: در این کارگاه به منظور ارتقای سطح آگاهی‌های مدیر یاران مدارس مباحثی در زمینه بهداشت، راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشت ارائه خواهد شد. از دیگر مباحث این کارگاه می‌توان به بهداشت محیط، پایگاه‌های تغذیه سالم و مواد غذایی قابل عرضه در پایگاه‌های تغذیه سالم مدارس اشاره کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfmmdt.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما