دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 54339
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)؛

۱۷ حریق در قم خاموش شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ۱۷ حریق در شهر خاموش شد.
۱۷ حریق در قم خاموش شد
۱۷ حریق در قم خاموش شد

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)؛
۱۷ حریق در قم خاموش شد
حریق در کارگاه پخت سوهان در قم
شناسهٔ خبر: 4102755 - دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
استانها > قم
قم - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ۱۷ حریق در شهر خاموش شد.

به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) اظهار کرد: در این روزها با توجه به برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته بود و محدودیت‌های ترافیکی نقاط مختلف شهر، استقرار برای تأمین ایمنی فضاهای مختلف شهری و عزاداران حسینی را در دستور کار داشتیم.

وی با تأکید بر آماده باش تمامی نیروهای آتش‌نشانی برای امدادرسانی در مواقع لزوم در روزهای تاسوعا و عاشورا اذعان کرد: در ایام محرم با توجه به برگزاری هیئات عزاداری در حسینیه‌ها، حرم مطهر، مساجد و... بازدیدهایی از روند ایمنی این فضاها داشتیم تا کمترین خطری متوجه عزاداران باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام ۶۰ عملیات آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورا خبر داد و اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل ۱۷ مورد اطفاء حریق، ۲۹ مورد ایمن سازی و ۱۴ مورد عملیات نجات بود.

وی با اشاره به توزیع کپسول‌های اطفاء حریق در بین مساجد و هیئات شهر خاطرنشان کرد: ۳۶ مورد استقرار خودروهای آتش نشانی در سطح شهر به صورت اماده باش از صبح تاسوعا تا پایان مراسم شام غریبان صورت گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdns0k.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما