سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54354
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

آتش‌نشان‌ها از روحیه ایثار و شهادت طلبی برخوردار هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به قم و تاکیدات ایشان برای ارتقای ایمنی و امنیت شهر، مساعدتهای بسیار خوبی از سوی دفتر ایشان به سازمان‌ آتش‌نشانی اختصاص یافت و در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار است و قم تنها شهری در ایران است که از نظر تعداد ایستگاه، در سطح استاندارد قرار دارد.
آتش‌نشان‌ها از روحیه ایثار و شهادت طلبی برخوردار هستند
آتش‌نشان‌ها از روحیه ایثار و شهادت طلبی برخوردار هستند
به گزارش قم نیوز عباس جعفری در دیدار با آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم که در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پالایشگاه نفت آبادان که در بمباران رژیم بعثی عراق در سال 1359 به شهادت رسیدند به بیان جایگاه ایمنی و امنیت در آیات و روایات پرداخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: همه آتش‌نشانان جان خود را برای نجات جان و مال مردم به خطر می‌اندازند و به معنای واقعی کلمه از روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی برخوردار هتسند و برای خدمت‌گذاری به هم‌نوع از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

جعفری با اشاره به خطرات کار آتش‌نشانان، گفت: در آتش‌نشانی حتی یک لحظه نیز نمی‌توان تعلل کرد و آتش‌نشانان باید همیشه از نظر علمی و عملی به‌روز باشند تا بتوانند در هر لحظه به مردم امداد‌رسانی کنند.

وی به ارتقای کمی و کیفی امکانات آتش‌نشانی شهرداری قم در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: تا سال ۱۳۹۳ فقط ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی در قم وجود داشت و همچنین بسیاری از تجهیزات نیز قدیمی شده بود که خوشبختانه در سال‌های اخیر ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی دیگر ساخته شد و همچنین ۳۰۰ نیروی انسانی در سازمان آتش‌نشانی استخدام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: پس از سفر مقام معظم رهبری به قم و تاکیدات ایشان برای ارتقای ایمنی و امنیت شهر، کمک‌های بسیار خوبی از سوی دفتر ایشان به سازمان‌ آتش‌نشانی اختصاص یافت و در حال حاضر آتش‌نشانی قم، از وضعیت مطلوبی برخوردار است و قم تنها شهری در ایران است که از نظر تعداد ایستگاه، در سطح استاندارد قرار دارد.

جعفری گفت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های لازم و ضروری به کارمندان مراکز و نهاد‌های مختلف حوزوی و غیر حوزوی و همچنین بازدید‌های تخصصی از سیستم‌های ایمنی دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayenm.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما