سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 54377
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کشتی قم:

فرنگی کاران قم عازم مسابقات جهانی لهستان می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی قم گفت: فرنگی کاران قم در رده سنی امید آبان ماه امسال عازم مسابقات جهانی لهستان می‌شوند.
فرنگی کاران قم عازم مسابقات جهانی لهستان می‌شوند
فرنگی کاران قم عازم مسابقات جهانی لهستان می‌شوند
به گزارش قم نیوز احمد رضایی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی امید ایران به زودی آغاز می‌شود و این تیم که ۲ کشتی گیر قمی را در اردوی خود می‌بیند خود را برای حضور در مسابقات جهانی لهستان آماده خواهد کرد.

وی افزود: اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید از روز ۱۵ مهرماه و در خانه کشتی شماره یک تهران صورت خواهد گرفت و حضور دو فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران سبب مباهات کشتی قم است و امیدواریم هر ۲ کشتی گیر بتوانند جواز نهایی اعزام به لهستان را کسب کنند.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید روزهای ۱۵ تا ۲۷ مهرماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران با حضور مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری دو ورزشکار قمی  برگزار می‌شود البته ابراهیمی و حیدری در وزن خود تنها نیستند و رقبایی دارند.

رضایی بیان داشت: در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی به عنوان یکی از سه نفری است که در این وزن به این اردو فراخوانده شده و علی اکبر حیدری در وزن ۹۸ کیلوگرم دیگر فرنگی کار قمی است که در این مرحله از اردو در سایر اردو نشینان پیگیری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: رقابت‌های جهانی کشتی در رده سنی امید روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگشت کشور لهستان برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی در شرایطی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته که چندی پیش در بازی‌های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان موفق شد مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ابراهیمی و حیدری برای کسب موفقیت در راهیابی به ترکیب نهایی تیم ملی شانس زیادی دارند و هر ۲ کشتی گیر در صورت قرار گرفتن در این فهرست در مسابقات جهانی هم شانس زیادی خواهند داشت به طوری که این ۲ کشتی گیر در عین جوانی، تجربیات برون مرزی ارزشمندی کسب کرده‌اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfemdt.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما