چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 54390
منبع : خبرگزاری فارس
هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران

صباي قم به ميهماني تراكتورسازي تبريز مي‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اميد صباي قم در ديداري حساس از هفته چهارهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور به مصاف تراكتورسازي تبريز مي‌رود.
صباي قم به ميهماني تراكتورسازي تبريز مي‌رود

به گزارش قم نیوز نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ روز جمعه 14 مهر ماه وارد هفته چهارم می‌شود و 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار حساس و تعیین کننده در شهرهای مختلف برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
یکی از 12 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید ایران، تیم صبای قم است که در این فصل با کادر فنی و بازیکنان متفاوت نسبت به فصل گذشته وارد رقابت با حریفان شده و از سه دیدار قبلی خود بدون پیروزی با کسب دو تساوی و یک باخت خارج شده است.
امیدهای صبای قم در هفته نخست میزبان تیم نفت اهواز بودند و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند، اما در هفته دوم که برای انجام نخستین بازی خارج از خانه به میهمانی البدر بندر کنگ رفته بودند با نتیجه عجیب چهار بر صفر شکست خوردند.
مسابقه هفته سوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید ایران نیز برای صبای قم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان صنعت‌نفت آبادان بود باز هم بدون پیروزی و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امیدهای صبای قم از 9 امتیاز سه هفته سپری شده این فصل تنها دو امتیاز کسب کرده باشند.
در هر حال این هفته بازی‌های هفته چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس در میهمانی تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که از ساعت 16 عصر روز چهارشنبه 12 مهر ماه در تبریز به انجام خواهد رسید.
این هفته علاوه بر مسابقه صبای قم و تراکتورسازی تبریز، پنج بازی دیگر بین مس کرمان با ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی با فولاد خوزستان، البدر بندر کنگ با خونه به خونه بابل، صنعت‌نفت آبادان با مس رفسنجان و نفت اهواز با حفاری اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawenm.49nyo15kk4.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما