چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 54410
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد:

ثبت عملکرد پیمانکاران نگهداری فضای سبز در سامانه تحت وب

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ثبت عملکرد پیمانکاران نگهداری فضای سبز در سامانه تحت وب خبر داد.
ثبت عملکرد پیمانکاران نگهداری فضای سبز در سامانه تحت وب
ثبت عملکرد پیمانکاران نگهداری فضای سبز در سامانه تحت وب
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به روند نگهداری و نظارت بر حفظ عرصه‌های فضای سبز شهر قم اظهار کرد: علاوه بر بازدیدهای روزانه‌ای که در ساعات اولیه صبح از روند نگهداری و آبدهی به عرصه‌های فضای سبز صورت می‌گیرد سازمان نظارت شبانه نیز دارد.
وی ادامه داد: در همین راستا هر شب از ساعت 19 تا 23 بازدید شبانه ناظران سازمان و مناطق صورت می‌گیرد تا نظارت دقیقی بر روند نگهداری فضای سبز انجام شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: این بازدیدهای شبانه خصوصاً در فصول گرم سال برای جلوگیری از آسیب خوردن به فضای سبز شهر بسیار موثر است.
وی با اشاره به اینکه تا نیمه سال گذشته بررسی وضعیت عملکرد پیمانکاران در قالب کاغذی صورت می‌گرفت که موجب مشکلاتی می‌شد گفت: با تبدیل این سیستم به سامانه‌ای تحت وب را تمامی امور این بخش را به روز کرده‌ایم. به صورت روزانه عملکرد ثبت شده و اعلام نظر توسط کارشناسان صورت می‌گیرد.
جوادیان بیان کرد: اصلی‌ترین کار ناظرین پیمانکاران نگهداری فضای سبز بحث نظارت کیفی و فنی بر پیمان‌ها است؛ نوع و کیفیت آبیاری، هدررفت آب، ایمنی کار، ایمنی تجهیزات پارک‌ها نیز در زمره وظایف آنها قرار می‌گیرد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzo0k.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما