چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 54431
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشي دانشگاه قرآن و حديث خبر داد

پذيرش 617 نفر دانشجوي جديدالورود در دانشگاه قرآن و حديث

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشي دانشگاه قرآن و حديث از پذيرش 617 نفر دانشجوي جديدالورود در دانشگاه قرآن و حديث خبر داد.
پذيرش 617 نفر دانشجوي جديدالورود در دانشگاه قرآن و حديث
پذيرش 617 نفر دانشجوي جديدالورود در دانشگاه قرآن و حديث
به گزارش قم نیوز هادی حجت ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث که در تالار شیخ صدوق دانشگاه قرآن و حدیث قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) با بیان اینکه اکنون نوزدهمین دوره جذ دانشجو است اظهار کرد: در طول این سال‌ها مجموعه تجارب ارزشمندی کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید حداکثر استفاده از فرصت‌ محدود تحصیل خود داشته باشند و از امکانات و اعضای هیأت علمی بتوانند استفاده کنند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به میزان قبولی کارشناسی به کارشناسی ارشد گفت: این امر یکی از معیارهای رتبه بندی دانشگاه‌ها است که سال گذشته دانشگاه توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند.

وی عنوان کرد: امسال 617 نفر دانشجوی جدید الورود وجود دارد که شامل 335 نفر دانشجوی حضوری و 282 نفر دانشجوی مجازی است دانشجویان حضوری در دوره‌های مختلف حضوری در شهرهای قم، تهران، اصفهان و مشهد مشغول تحصیل می‌شوند.

حجت یادآور شد: دانشگاه دارای سه دانشکده علوم و معارف قرآن، علوم و معارف حدیث و علوم و معارف اسلامی است و در برنامه جاری توسعه مجموعه در حوزه تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqt9n.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما