پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 54460
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته دوم لیگ دسته اول تیراندازی؛

بانوان تیرانداز قم برابر نماینده خوزستان قرار می‌گیرند

قم نيوز : قم نیوز: در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور بانوان تیرانداز قم برابر نماینده خوزستان قرار می‌گیرند.
بانوان تیرانداز قم برابر نماینده خوزستان قرار می‌گیرند
بانوان تیرانداز قم برابر نماینده خوزستان قرار می‌گیرند
به گزارش قم نیوز لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور فردا جمعه وارد هفته دوم خود می‌شود و در شرایطی که تیم نظام مهندسی اصفهان میزبان این مسابقات را بر عهده دارد، تیم‌ها در سالن فدراسیون تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی تهران با هم روبرو می‌شوند.

تیم تیراندازی بانوان قم که با حمایت هیئت تیراندازی استان قم امسال نیز در لیگ دسته اول حضور یافته تیمی کاملاً بومی تلقی می‌شود و با ترکیبی از تیراندازان جوان و باتجربه به دنبال کسب موفقیت در لیگ دسته اول است.

حریف این هفته تیم تیراندازی استان قم، تیم هیئت خوزستان است و ۲ تیم در ۲ بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی با هم رقابت می‌کنند تا تیم برتر در هر بخش به صورت جداگانه مشخص شود.

در هفته اول مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی زنان کشور که در مجموعه آزادی تهران برگزار شد تیراندازان استان قم در مسابقه با خراسان رضوی حریف خود را در تفنگ بادی شکست دادند اما در تپانچه مغلوب حریف خود شدند.

در تیم تفنگ بادی استان قم در هفته دوم لیگ دسته اول، مینا روحیان، فاطمه حسین زاده، نرجس کولیوندی و عطیه قدمی مسابقه می‌دهند که حضور مینا روحیان دختر نوجوان تیرانداز قم که اخیراً به اردوی تیم ملی دعوت شده قابل توجه است.

فاطمه حسین زاده دیگر تیرانداز نوجوان قمی است که به عنوان چهارمین تیرانداز دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی، اکنون در ترکیب تیم دسته اولی قم به هدف شلیک خواهد کرد ضمن این که در تیم  تپاتچه بادی، زهرا زارعی، ریحانه حیدری، سیده مطهر رکنی حسین و حنانه کانطوری حضور دارند.

محمود جعفر غفار مربیگری تیم تیراندازی بانوان قم را بر عهده دارد و مرضیه فراهانی نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم به عنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciu5aw.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما