جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 54464
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پاياني نيم‌فصل ليگ برتر صورت مي‌گيرد

تلاش فوتساليست‌هاي قم براي شكست مقاومت البرز و فرار از قعر جدول

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي تيم هیأت‌‌ قم براي فرار از قعر جدول رده‌بندي رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر فوتسال ايران اين هفته ناچار به شكست مقاومت البرز هستند.
تلاش فوتساليست‌هاي قم براي شكست مقاومت البرز و فرار از قعر جدول
تلاش فوتساليست‌هاي قم براي شكست مقاومت البرز و فرار از قعر جدول
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته پایانی از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکل همزمان بین 14 تیم لیگ برتری روز سه‌شنبه هجدهم مهر ماه در شهرهای شیراز، کرج، ساوه، اصفهان، بندرعباس، ساری و تهران به انجام می‌رسد.

در حالی که قم این هفته میزبانی هیچ یک از هفت دیدار همزمان هفته سیزدهم لیگ برتر را ندارد، تیم هیأت‌‌ قم باید در دیداری خارج از خانه با یکی از همسایه‌های خود در جمع کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی مقاومت البرز دیدار کند.

در حال حاضر تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در آخرین رتبه جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایران جای دارد ولی تیم مقاومت البرز  با 12 امتیاز در مکان نهم است و فوتسالیست‌های هیأت‌‌ قم برای کاهش فاصله خود با این تیم و دیگر تیم‌های پائین جدول محکوم به شکست مقاومت البرز هستند.

در حال حاضر آذرخش بندرعباس، لبنیات ارژن فارس، شهرداری ساوه و پارسیان شهر قدس تیم‌هایی هستند که از رتبه نهم تا سیزدهم جدول بالاتر از تیم فوتسال هیأت‌‌ قم قرار گرفته‌اند و نماینده قم که به تازگی در کادر فنی خود تغییراتی ایجاد کرده، باید در 14 هفته باقی مانده تمام امتیازات از دست رفته را فقط برای فرار از سقوط جبران کند.

این دیدار از ساعت 18 روز سه‌شنبه هجدهم مهر ماه در حالی به میزبانی سالن انقلاب کرج برگزار می‌شود که ابوالفضل ثانی به تازگی از راس کادر فنی تیم فوتسال هیأت‌‌ قم کنار رفته و سیدمهدی غیاثی بازیکن موفق و مربی خوش‌نام فوتسال قم بر عهده گرفته است.

غیاثی که سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی مطرحی نظیر ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم، دبیری تبریز و یاسین‌پیشرو قم را پیش از این تجربه است، قصد دارد در نقل و انتقالات نیم‌فصل که بعد از هفته سیزدهم آغاز می‌شود تیمش را برای فرار از قعر جدول تقویت کند.

انتهای پیام /137

 
https://qomnews.ir/vdcc00qp.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما