شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54512
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست سامانه 137 شهرداري قم خبر داد

برقراری بیش از 105 هزار تماس با سامانه 137 در نیمه نخست سال

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سامانه 137 شهرداري قم از برقراری بیش از 105 هزار تماس با سامانه 137 در نیمه نخست سال خبر داد.
برقراری بیش از 105 هزار تماس با سامانه 137 در نیمه نخست سال
برقراری بیش از 105 هزار تماس با سامانه 137 در نیمه نخست سال
به گزارش قم نیوز ابراهيم خسروي با اشاره به گزارشي از تماس‌های برقرار شده با سامانه 137 در 6 ماهه نخست امسال اظهار كرد: شهروندان قمی 105 هزار و 309 تماس با سامانه طی این مدت حاصل كردند كه بيشترين موضوع تماس در زمينه فضاي سبز در قالب آبياري درختان و باز بودن شير فلكه فضاي سبز بوده است.

سرپرست سامانه 137 شهرداري قم يادآور شد: 7 هزار و 308 تماس مربوط به درخواست لكه گيري آسفالت، چاله‌هاي معابر، روكش آسفالت و 5 هزار و 767 تماس مربوط به نظافت معابر و بهبود نظافت بوده است.

وي با اشاره به ديگر تماس‌هاي شهروندان با سامانه 137 گفت: 6 هزار و 317 تماس در زمينه پيشنهادات ترافيكي و اصلاح هندسي تقاطع‌ها و حمل و نقل ترافيك شهري و 40 هزار و 345 تماس در زمينه اطلاع‌رساني و راهنمايي شهروندان و موضوعات مختلف شهري بوده است.

خسروي به مناطق داراي بيشترين تماس اشاره كرد و افزود: بيشترين تماس مردم از منطقه چهار با  10 هزار و 715 تماس بوده كه بيشتر آنها در زمينه جمع‌آوري خاك و نخاله، لكه‌گيري آسفالت و نظافت معابر پياده و سواره‌رو بوده است.

وي ادامه داد: منطقه 6 با 9 هزار و 707 تماس و منطقه سه با 9 هزار و 658 تماس در مراتب بعدي تماس‌ها با سامانه قرار دارند كه در منطقه سه بيشترين تماس‌ها در زمينه درخواست برطرف كردن سد معبر و سپس نظافت بوده است
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxn9n.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما