يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 54561
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی اعلام کرد:

تاکید برنامه قم 1400 بر برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری، برنامه قم 1400 بر برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر را مورد تاکید قرار داد.
تاکید برنامه قم 1400 بر برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر
تاکید برنامه قم 1400 بر برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به حیطه فعالیت این معاونت اظهار کرد: این معاونت، در قالب 5 هدف عمده، 13 سیاست، هشت راهبرد و 49 طرح در مجموعه معاونت امور معماری و شهرسازی شهرداری فعالیت می‌کند که هر کدام از این‌ها دارای برنامه‌های گسترده ای می باشد.
وی با اشاره به تدوین و تصویب برنامه پنج ساله قم 1400 در شهرداری اذعان کرد: در این برنامه در حوزه شهرسازی جزئیاتی پیش‌بینی شده که طی این پنج سال شهرداری باید در راستای تحقق آنها تلاش و فعالیت کند.
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم یکی از اهداف این مجموعه را تحقق بهره‌مندی از محیط و فضاهای شهری امن برای شهروندان دانست و گفت: این هدف افقی بسیار گسترده دارد که در قالب آن یک راهبرد، یک سیاست و دو طرح دیده شده است.
وی بیان کرد: راهبرد و سیاست و طرح در قالب پیشگیری از بروز و کاهش آسیب‌های اجتماعی، بازنگری معیارهای طراحی مستحدثات شهری است که باید در راستای آنها طرح تهیه شود که یکی از آنها الزامات پژوهش و مطالعات کاربردی ضوابط شهری و مطالعات زیست پهنه بندی شهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ممیزی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما