يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 54562
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

توقف بیش از 1300 عملیات غیرمجاز ساخت‌وساز

قم نيوز : قم نیوز: مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم گفت: در زمينه ساخت‌و ساز غيرمجاز هزار و 346 مورد توقف عمليات در 6 ماهه نخست امسال وجود داشته كه 60 مورد با حكم دادستاني بوده است.
توقف بیش از 1300 عملیات غیرمجاز ساخت‌وساز
توقف بیش از 1300 عملیات غیرمجاز ساخت‌وساز
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفيعي با اشاره به هماهنگي‌ها و اقدامات انجام شده در زمينه پيشگيري و برطرف كردن تخلفات شهري اظهار كرد: شاخص اول سد معبر وانت بارها و صنوف و دستفروشان بوده است كه اكنون وضعيت خوبي در اين زمينه در هسته مركزي شهر وجود دارد و هيچ گونه وانت باري ايجاد مزاحمت و گره ترافيكي در ساعات خاص عبور و مرور مردم ندارد.
وي خاطر نشان كرد: دستفروشان اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و هسته مركزي شهر ساماندهي شدند و اكنون وضعيت متكديان در سطح شهر مطلوب است و وضعيت پيشين در زمينه متكديان وجود ندارد.
مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با اشاره به آخرين مصوبه شوراي عالي اداري كشور در زمينه جمع‌آوري و ساماندهي متكديان در سطح شهر گفت: اين مصوبه بخشنامه شده بود و دو وظيفه اصلي را به شهرداري داده و 12 ارگان،مسؤول ساماندهي متكديان مشخص شده بودند.
شفيعي با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه ساخت‌وساز خلاف و حاشيه‌نشيني گفت: اقدامات مناسبي در اين زمينه انجام شده اكنون ساخت و سازي در حاشيه شهر وجود ندارد و در كنترل قرار دارد.
وي افزود:مشارکت و همکاری نزدیک مراجع قضايي، دادستان قم و نيروي انتظامي كه در تمام مأموريت‌ها همكاري لازم را داشتند قابل تقدیر و ستایش می باشد.
مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با اشاره به آمار 6 ماهه نخست امسال در حوزه واحد آسيب‌هاي اجتماعي گفت: هزار و 572 نفر در مجموع ساماندهي شدند كه هزار و 235 نفر مرد، 290 نفر زن و 47 نفر كودك كار بودند. مردان اين بخش 591 نفر بلامكان، 454 نفر متكدي و 190 نفر معتاد و در بين زنان 145 نفر بلامكان، 140 نفر متكدي و پنج نفر معتاد بوده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: هزار و 840 نفر دستفروش جمع‌آوري شده‌اند كه حدود 300 نفر به سازمان ميادين براي ساماندهي معرفي شدند و 411 دستگاه وانت سد معبركننده اعمال قانون و توقيف شد.
شفيعي با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه ساخت‌وساز غير مجاز در 6 ماهه نخست امسال گفت: در زمينه ساخت‌وساز غيرمجاز هزار و 346 مورد توقف عمليات صورت گرفته كه 60 مورد با حكم دادستاني بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5sbs.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما