سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 54642
منبع : خبرگزاری فارس
از 20 مهر ماه در گروه نخست مقدماتی انجام می‌شود

رقابت نادرشیمی قم در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال بانوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم از بیستم مهر ماه در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های بسکتبال زنان ایران به مصاف حریفان خود می‌رود.
رقابت نادرشیمی قم در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال بانوان ایران

به گزارش قم نیوز تیمی که در سه سال اخیر حضور در مسابقات لیگ‌های دسته دوم و اول بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور به نمایندگی از قم را تجربه کرده بود، از امسال یک سطح بالاتر در رقابت‌های سوپر لیگ بانوان ایران به میدان خواهد رفت.
 با توجه به برنامه‌ریزی بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فصل 1396 سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون بسکتبال، تیم‌ نادر شیمی قم در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های حسینی تهران، بال شیراز، سیما خوان پاسارگاد مشهد و سما تهران هم‌گروه است.
سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال میزبانی دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی این رقابت‌ها را به تیم حسنیی تهران تهران سپرده و تیم‌های شرکت کننده در گروه نخست این فصل روزهای 19 تا 21 مهر دیدارهای مرحله نخست از دور رفت این فصل را در باشگاه شاهین تهران برگزار می‌کنند.
این در حالی است که میزبانی دیدارهای مرحله دوم از دور رفت فصل 1396 سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های ایران به تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم سپرده شده و نماینده قم در روزهای چهارم و پنجم آبان ماه از رقبای خود در گروه نخست مقدماتی در سالن ورزشی هلال‌احمر قم پذیرایی خواهد کرد.
در دور نخست از نیم‌فصل مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه دو بازی برگزار می‌شود اما تیم نادر شیمی قم روز پنجشنبه 20 مهر ماه از ساعت 11 نخستین مسابقه خود را برابر تیم سما تهران برگزار خواهد کرد.
دومین مسابقه تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در دور نخست از نیم‌فصل مرحله گروهی سوپر لیگ امسال روز جمعه 21 مهر ماه برابر تیم سیما خوان پاسارگاد شیراز به انجام می‌رسد و نماینده قم در روزهای چهارم آبان با تیم بال شیراز و پنجم آبان ماه با حسینی تهران نیز مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcauinm.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما