سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 54652
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دامپزشکی استان قم مطرح کرد

ضرورت برخورد شهرداری با فروش بدون مجوز پرنده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: براساس قانون شهرداری‌ها در شهرها باید با پرنده فروشان بدون مجوز برخورد کند.
ضرورت برخورد شهرداری با فروش بدون مجوز پرنده

به گزارش قم نیوز محمد مهدی رفیعی امروز در قم با اشاره به توصیه‌های بهداشتی در خصوص طیور خانگی اظهار کرد: این طیور باید دور از پرندگان مهاجر نگهداری شوند تا شاهد انتقال بیماری‌ها به طیور خانگی نباشیم، همچنین دهداری‌ها باید با بحث فروش پرندگان بدون مجوز در سطح راه‌ها برخورد کنند.
وی ادامه داد: مراکز بخش خصوصی در زمینه مسائل درمانی حیوانات خانگی در استان قم فعالیت دارند و بحث واکسیناسیون این حیوانات توسط این مراکز صورت می‌گیرد.
مدیرکل دامپزشکی استان قم افزود: به دلیل اهمیت بیماری تب ترافیکی، رزمایش زیستی در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار شد، برای کنترل اپیدمی‌ها باید ادارات مختلف با دامپزشکی همکاری کنند و رزمایش زیستی در استان قم یک رزمایش موفق بود.
رفیعی با اشاره به بیماری تب برفکی اظهار کرد: با توجه به تراکم بالای دام در استان قم، در صورت عدم توجه به مسائل بهداشتی، این بیماری در استان دوباره شیوع پیدا می‌کند.
مدیرکل دامپزشکی استان قم با بیان اینکه پیگیر ساماندهی پرنده فروشان هستیم خاطرنشان کرد: براساس قانون شهرداری‌ها در شهرها باید با پرنده فروشان بدون مجوز برخورد کنند، مجوز واحد صنفی برخی از پرونده فروشان متناسب با فروش پرنده نیست و اداره اماکن پلیس باید با این موارد برخورد کند. 

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb50bs.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما