سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 54680
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب برتري در مصاف با نماينده نوشهر

مدافعين حرم قم به مرحله نهايي ليگ كشتي ايران راه يافتند

قم نيوز : قم نیوز: كشتي‌گيران تيم شهداي مدافع حرم قم با كسب برتري مقابل نماينده نوشهر مجوز صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ كشتي فرنگي باشگاه‌هاي كشور را كسب كردند.
مدافعين حرم قم به مرحله نهايي ليگ كشتي ايران راه يافتند
مدافعين حرم قم به مرحله نهايي ليگ كشتي ايران راه يافتند
به گزارش قم نیوز نماینده قم که در شروع دور برگشت این رقابت‌ها از رقبای خود میزبانی کرد در تلاش برای اینکه به عنوان یکی از دو تیم برتر مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کند در جدالی بسیار مهم از سد تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر گذشت.

در حالی که تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برای کسب سهمیه ایران در مسابقات سال 2018 جام باشگاه‌های جهان تلاش می‌کنند، هیأت‌ کشتی و تیم شهدای مدافع حرم قم میزبان دور برگشت لیگ کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بودند و سه تیم به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها به میزبانی خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی، دیدارهای هفته‌های دوم و سوم دور برگشت را انجام دادند و سرانجام تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و بیمه رازی مجوز صعود را کسب کردند.

تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم که برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تنها به یک برد نیاز داشت، در نخستین مسابقه خود برابر تیم زنده‌یاد خواجه‌وندی نوشهر به میدان رفت و با نتیجه مطمئن هفت بر یک به برتری رسید تا صعود را مسجل کند.

البته نماینده قم در دیگر دیدار این مرحله برابر تیم صدرنشین گروه خود یعنی تیم بیمه رازی صف‌آرایی کرد و این مسباقه را با نتیجه هفت بر یک واگذار کرد، در حالی که ترکیب تیم بیمه رازی را جمع زیادی از ملی‌پوشان کشورمان تشکیل می‌دهند و تنها برد تیم شهدای مدافع حرم قم توسط علی‌اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم به دست آمد.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم امسال با هدایت روح‌الله میکائیلی قهرمان اسبق و خوش‌نام کشتی فرنگی قم که عناوین متعدد داخلی و برون‌مرزی را در کارنامه دارد و با سال‌ها تجربه حضور در میادین مختلف کشوری و خارجی، یکی از سه مربی برتر کشتی فرنگی ایران در سال 1395 شد مدعی کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxeqp.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما