چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 54715
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی خبر داد:

نگاه ویژه شهرداری قم به مناطق محروم در طرح تفصیلی شهر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در مناطق محروم به نسبت سایر مناطق شهری تراکم بیشتری پیش بینی شده است تا بتوانیم ارزش افزوده ایجاد کرده و ظرفیت اقتصادی منطقه را بهبود بخشیم.
نگاه ویژه شهرداری قم به مناطق محروم در طرح تفصیلی شهر
نگاه ویژه شهرداری قم به مناطق محروم در طرح تفصیلی شهر
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر قم هفت نوع پهنه بندی دارد اذعان کرد: جزئیات پهنه‌بندی هر منطقه به طور کامل در طرح تفصیلی پیش‌بینی شده است.
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به اهداف این معاونت در حوزه تحقق عدالت اجتماعی اظهار کرد: در طرح تفصیلی شهر قم نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم شده تا بتوان محرومیت‌ها و نابرابری‌ها کم شود.
وی اذعان کرد: در مناطق دو، سه و 6 به نسبت سایر مناطق شهری تراکم بیشتری دیده شده است تا بتوانیم ارزش افزوده ایجاد کرده و ظرفیت اقتصادی منطقه را بهبود ببخشیم.
جانقربان با تاکید بر اینکه در مناطق محروم تا 12 طبقه لکه ساخت و ساز دیده شده است گفت: شهر قم به صورت کاسه‌ای بوده و در مرکز شهر کمترین تراکم و در حاشیه شهر بیشترین تراکم را داریم.
وی اذعان کرد: تدوین و تصویب طرح تفصیلی شهر قم در مراحل پایانی است و حداکثر تا آبان‌ماه جشن رونمایی از آن را خواهیم داشت و این طرح نقشه راهی برای فعالیت در افق 10 ساله شهر قم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbszbs.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما